טיפול בפיגמנטציה ממה צריך להיזהר

היפרפיגמנטציה היא אחת ממחלות העור הקשות ביותר לטיפול בפני עצמה, אך אין זה אומר שהיא סיבה אבודה. כשמדובר בדרמטולוגיה, הדאגה העיקרית של אנשים צבעוניים היא היפרפיגמנטציה פוסט-דלקתית (Pih) ואם הפיגמנטציה עומדת בניגוד מוחלט לגוון העור הטבעי, מותגי הסוואה כמו Keromask הם הבחירה הטובה ביותר שלך. רק ב 14.99 PS99, הם לא שוברים את הבנק ולעתים קרובות יש להם פיגמנטים טבעיים יותר שהם פיגמנטיים לטיפול במלזמה. מלסמה היא כתם כהה של היפרפיגמנטציה המופיע על פני העור בצורת כתמים כהים עם אדמומיות או כתמים כהים. לנשים שמקבלות אותם לעיתים קרובות יש פיגמנט טבעי יותר, מה שהופך את עורן ליותר נוטה לסרטן העור.

Skin Lightener

הוא טיפול היפרפיגמנטציה מורכב שתוכנן במיוחד לטיפול בכתמים כהים על פני העור ובכתמים כהים. זהו חומר ההברקה הפחות יעיל, ולעתים רחוקות הוא נקבע על ידי רופאי עור כטיפול העיקרי בכתמים כהים. רופאי עור משתמשים בשילוב של תרופות אנטי דלקתיות כגון קורטיקוסטרואידים, אשר יעילים גם לטיפול בהיפרפיגמנטציה.

עם זאת

הוכחו כי כמה מרכיבי תקן זהב מועילים לטיפול בהיפרפיגמנטציה כאשר משתמשים בהם נכון. חלק ממוצרי הטיפול מכילים גם מרכיבים שיכולים לעזור באיזון גוון העור ובמניעת כתמים כהים בעתיד. הנה כמה מהאפשרויות הטובות ביותר, החל ממקרים קלים ועד היפרפיגמנטציה קשה. לסיכום, טיפול נכון בפיגמנטציה של העור ויישום נכון של מוצרי טיפוח לעור בהחלט יכולים לסייע במניעת בעיות רבות בו. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד כיצד אנשים יכולים לטפל ולמנוע היפרפיגמנטציה ואקנה. כאן, מומחים חולקים את דעתם לגבי הגורמים להיפרפיגמנטציה וכיצד למנוע אותה.

אם אתה אדם כהה עור

טכנאי הלייזר שלך חייב להכיר את הסביבה וצבע העור, אחרת אתה מסתכן בשינוי צבע קבוע בעור. אל תטעו, אם העור שלך נוטה להיפרפיגמנטציה, זה מאוד לא סביר שפשוט דהיית העור הכהה שלך הוא פיתרון קבוע. רופא העור שלך יעריך איתך את שינוי הגוון ואת גוון העור הכללי לפני שתבחר באפשרות הטובה ביותר לעור שלך.

מספר המפגשים המדויק שתזדקק לו תלוי בכמה חמורות הצלקות והפיגמנטציות

אבל זה משהו שעליך לדון בו לפני שתתחיל בטיפול הראשון שלך. אם העור הכהה שלך מראה סימני כתמים או אפילו מלזמה, התקשר אלינו לתאם פגישת ייעוץ כדי לראות אם טיפול זה מתאים לך! אם אינך מרוצה מהיפרפיגמנטציה חוזרת ונשנית ומוצאת שמוצרי OTC לא צלחו, שוחח עם רופא העור על מגוון טיפולי ההיפרפיגמנטציה המוצעים.

במקרה של היפרפיגמנטציה של כתמים כהים, קרמים עם מרשם וברקים ללא מרשם יכולים לעזור בקיצור הזמן עד לדהיית האזור. אם אתה לא רוצה לחכות שהכתמים שלך יתבהרו באופן טבעי, טיפולים אלה יכולים לעזור להאיץ את זמן ההלבנה.

אתה יכול לנסות כמה ממוצרי ההלבנה שלעיל

אך יש להשתמש בהם בזהירות תמיד. הם יכולים גם להוביל להחמרה של דיספיגמנטציה המקורית ולדלקת קשה, שעלולה להחמיר את המלזמה, במיוחד בגווני עור כהים יותר. כמה קליפות כימיות מציעות דרך להעביר את כל החומרים הפעילים המפורטים להלן – הם מקלים על העור ומטפלים בפיגמנטים בשכבה העליונה של העור. עם זאת, הם לא עושים את זה כמו גם קרמים ללא מרשם וללא מרשם, מכיוון שיותר מדי מהם גורמים לדלקת ויכולים לגרום נזק רב יותר לעור ממה שהם עוזרים.

פנה לרופא עור כדי לקבוע את הגורם להיפרפיגמנטציה ולמצוא דרך לטפל ולהבהיר את הכתמים הכהים בבטחה. קרא עוד על השיטות הטובות ביותר לטיפול בעור שחור בהיפרפיגמנטציה, כולל מסיר כתמים כהים האהוב עלי.

טיפול בלייזר עם פיגמנטציה של העור כרוך בהשבתה מינימלית

כך שתוכל לחדש פעילויות יומיומיות רגילות באותו יום. ראשית, כדאי לנסות לשלב קליפה כימית כמו SilkPeel או microdermabrasion במשרד, אך התרופות הטבעיות הללו יעילות יותר ופחות פולשניות מטיפולי לייזר כמו טיפולי לייזר.

אם יש לך בעיות הורמונליות

הקשורות להפרעות פיגמנטציה – עליך להיות זהיר בחשיפה לשמש, מכיוון שזה יחמיר את המצב. יותר מדי שמש עלולה לגרום להיפרפיגמנטציה, הנגרמת על ידי היפרפיגמנטציה, ואם תוכלו להפחית את החשיפה שלכם, זה יעזור במניעת שינוי צבע. מוצרים להלבנת עור נוטים להיות יעילים יותר מכיוון שהם מונעים את הגורמים לבלאי ומגנים על העור מפני אור השמש.

אמנם קרם הגנה (לא להרזיה) יכול לסייע במניעת היפרפיגמנטציה

אך ישנם מוצרים אקטואליים שניתן להשתמש בהם להבהרת אזורים כהים אם זה נראה כמו זה. עם זאת, כדאי להיזהר עם החומרים מכיוון שהם יכולים גם להבהיר את גוון העור הטבעי שלך אם נמרח בצורה לא נכונה ועלול לגרום לשינוי צבע.

ישנם מספר מוצרים שהוכחו כמטפלים ביעילות בהיפרפיגמנטציה של עור שחור עם המרכיבים הנ"ל

הטיפול הנפוץ ביותר הוא הנוסחה של קליגמן, המשלבת מספר מרכיבים מהאמור לעיל לטיפול בפיגמנטציה של היפרפ. זה מתאים לכל גווני העור השחורים, אך הטוב ביותר לבעלי גווני עור כהים יותר. ישנם טיפולים אגרסיביים יותר, אך הם יכולים להיות מיותרים או אפילו מועילים כאשר המרכיב הנ"ל הוא בדרך כלל היחיד המסוגל לטפל בגוון עור היפרפיגמנטי.