טיפול בפיגמנטציה האם זה כואב?

ישנן מספר שיטות מוכחות להיפטר מפיגמנטציה לא רצויה, אך אף אחת מהן אינה יעילה יותר מטיפול בלייזר. כאב הוא הנושא מספר אחת, וכואב הרבה יותר לעשות קעקוע מאשר לקבל עקיצה אחת. בין אם זה מצב עור כמו אקנה, סרטן העור או אפילו מחלות עור, אתה יכול להתמודד עם פיגמנטציה לא רצויה בדרכים רבות. יש כיום כמה שיטות מוכחות להיפטר מפיגמנטציה לא רצויה; ניתן להשתמש במשככי כאבים מקומיים ומזריקים בשילוב לייזרים.

במהלך הייעוץ שלך

תעריך את האזור שלך ואז תמרח קרם קהה באזור. במהלך תקופה זו, תוכל לומר להם באופן ספציפי באיזה פיגמנטציה אתה רוצה לטפל והטכנאי ידון בטיפול שאתה רוצה. בהתאם למידת הטיפול, הם יכולים להציע חומר הרדמה מקומי המסייע בהרדמת העור לפני הטיפול. מספר הטיפולים תלוי בגודל הפיגמנטים שלך ובסוג הפיגמנטציה שאתה מטפל בה.

הטיפול מורכב משילוב של אור פועם, קרם קהה והרדמה מקומית. עם זאת, שיטה זו יכולה להיות תהליך כואב ואיטי והיא עומדת כנגד כמה מהשיטות המתקדמות ביותר הקיימות לפיגמנטציה.

אין כל ערובה שהפיגמנטציה על הקעקוע תוסר לחלוטין בתום הטיפול

ברגע שההתקלפות נעצרת, ניתן לממש את התוצאה הסופית של פיגמנטציה בלייזר. עם זאת, הסרת פיגמנט לייזר היא תהליך מאוד אינדיבידואלי ותלוי בתוכן הפיגמנט שלך. אם אתה אדם ששוחרר מפיגמנט לאחר טיפול בלייזר, לא ניתן לחזות את התוצאות לאחר מספר קבוע של טיפולים.

עלות הטיפול בלייזר נגעים פיגמנטיים משתנה בין כמה מאות למספר מאות דולרים לטיפול, תלוי בגודל האזור שיש לטפל בו. הסרת פיגמנט בלייזר יכולה לקחת כ- 20-30 דקות לטיפול בודד או עד כמה שעות, תלוי בגודל האזורים בהם יש לטפל.

אם ברצונך לדעת האם הליך זה מתאים לך, תוכל לתאם פגישה אישית עם ד"ר סקוט ב- PicoSure Laser. כשאתה מגיע לפגישה, ד"ר סקוט, בוחן את עורך ואז משתמש בלייזר PICO בטוח כדי לשפר את מראה המלזמה וסוגי פיגמנט אחרים.

מכיוון ש- PICO Genesis אינו מחייה את העור

הטיפול בלייזר מחייב שימוש בקרמים וג'לים עם הרדמה מקומית. פוסט – לייזר ג'ל הידרוקורטיזון משמש לשמירה על לחות והחלמת אתר הטיפול. אם אתה חווה תופעות לוואי מיד לאחר הטיפול, האסתטיקן שלך יתן משחה נוגדת דלקת כדי להקל על התסמינים.

אם ברצונך להפחית את הפיגמנטציה מהר יותר מאשר מיקרו-דרמס

אזי שפשוף עשוי להיות האופציה הטובה ביותר. טיפול ב- R20 יהיה להסיר לחלוטין קעקוע חובבני שחור ולהאיר את חלק הקעקוע בעזרת אחד חדש. לייזרים אלכסנדריטים דופקים ארוכים הם המתאימים ביותר לרוב הנגעים הפיגמנטיים, אך לייזר ממתג Q טוב גם לרוב הנגעים הלא פיגמנטיים. כמו כן, צפוי שהלייזר פחות כואב מטיפול במיקרו לייזר, מכיוון שהוא הרבה פחות פולשני ופוגע פחות בעור מאשר המיקרו-רכיבים. בקיצור, לייזרים של Picosure להסרת מלזמה יכולים לעזור לכם להסיר פיגמנטציה לא רצויה על הידיים, על הפנים או בכל מקום אחר בגוף. אם הלקוח שלך מחליט להסיר פיגמנטים מהפנים עם קליפה כימית, הייתי ממליץ לך לטפל באזור זה בגופך בצורה כזו.

בעלי עור שזוף או כהה באופן טבעי צריכים לבחור בפילינג כימי במקום בטיפול בלייזר. הקפד להתייעץ עם רופא מנוסה, עם זאת, שכן הסיכון לתופעות לוואי מקליפות כימיות וטיפולי לייזר גבוה בהרבה לעור כהה מאשר לעור בהיר.

אם עברת חשיפה חוזרת באמצעות לייזר או טיפול באור להסרת טוחנת

אתה עלול להרגיש שיש לך כוויות שמש קלות עד בינוניות באזור המטופל. תופעת לוואי זו היא תקינה ויכולה לנבוע מכך שהלייזר עבד להבהרת צבע הנגע. טיפולי לייזר יכולים גם לגרום לתופעות לוואי חמורות יותר, כולל היפו-פיגמנטציה, כוויות, שלפוחיות וצלקות.

הסרת פיגמנט לייזר אינה יעילה ישירות בהסרת כתמי עור בהשוואה לטיפולים רפואיים

טיפוח עור או מיזוג. למעשה, נמשים בלייזר לא הופכים את העור לדליל יותר ורק מדלל את המקום במלנין. מלנין מופרש על ידי חילוף חומרים ולא על ידי טיפול לייזר עצמו.

חשוב שהמטופלים ידווחו לרופא אם יש כאב או רטיבות מתמשכים מהעור שטופל בלייזר

רופא עור מוסמך של הלוח עשוי להיפטר מהוורידים העכבישיים באמצעות טיפול בלייזר. אם מדובר באזור גדול ורגיש שמטופל, קח טילנול כדי להגדיל את סף הכאב שלך במהלך טיפול בלייזר. בעוד שניתן להימנע מאדמומיות, חשוב שהמטופל יודיע לרופא בהקדם האפשרי, שכן ישנם אזורים גדולים ורגישים שיש לטפל בהם, כמו עיניים, אוזניים, אף, פה, גרון, גב וצוואר.