טיפול בפיגמנטציה וטיפול בכתמים

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

פיגמנטציה היא בעיה נפוצה בעור ובדרך כלל אנו מדברים על היפטרות מפיגמנטציה וכתמים כהים. פיגמנטציה מתרחשת במובנים רבים וניתנת להפחתה או לשיפור בעזרת מגוון מוצרי טיפוח וטיפולי עור. אם אתם נאבקים בפיגמנטים לא סדירים של העור כמו כתמים כהים, עיגולים כהים או כתמים, אנו מציעים לכם אפשרויות טיפול רבות ונשמח לעזור לכם ללמוד עוד על הטיפול בכתמים אלו ועל אפשרויות הטיפול השונות. חלק ממחלות אלו נעות בין היפרפיגמנטציה למלזמה, אך לעיתים קרובות נאמר כי יכולתו של עור פיגמנט להחלים היא להיות מופחתת או משופרת.

צור איתנו קשר עוד היום על ידי יצירת קשר מקוון ולמד כיצד רופאי העור שלנו ב- Gold Skin Care יכולים לעזור לך להיפטר מפיגמנטציות לא רצויות

אם תחליט לעשות זאת, תוכל להתייעץ עם אחד המומחים שלנו – רופא עור מוסמך – ואנו נעריך את עורך כדי לקבוע את אפשרויות הטיפול הטובות ביותר עבור מצבי העור הספציפיים שלך, כגון כתמים כהים ועיגולים כהים. להלן כמה טיפולים איורוודיים שתוכלו לנסות וליישם אם אתם סובלים מכתמים כהים או מעגלים כהים. להלן פירטנו כמה מהתרופות הטובות ביותר לפיגמנטציה ולצביעה שיכולות לתת לך תוצאות יעילות. ניתן לנקוט בתרופה הנ"ל הסרת שיער לא רצויים בעור או להתייעץ עם רופא העור שלנו.

יש מחלוקת לגבי הידרוקינון, אך זוהי תרופה טבעית, ואם משתמשים בהוראות רופא העור שלך, זה יכול להיות טיפול יעיל בפיגמנטציה של העור, אקנה ומצבי עור אחרים.

למרבה הצער

לא ניתן להסיר כתמי יין פורט, לכן עליך לדבר עם רופא העור שלך על הטיפול הטוב ביותר בשומות מסוג זה. גרשיק אומר: "למרות שאני ממליץ לדבר עם פאנל – רופאי עור מוסמכים – לפני השימוש בטיפול מבוסס הידרוקינון, מוצר זה אינו מכיל הידרוקינון 2, אך מהווה אופציה נהדרת מכיוון שהוא מסייע לדעיית שינוי צבע ושיפור היפרפיגמנטציה לאחר דלקת ללא מרשם . " אם אתם נאבקים במלזמה או צורות אחרות של היפרפיגמנטציה, כדאי לכם לשקול טיפול בבלטון ריינה דרמטולוגיה. מכיוון ש- sclerotherapy לאחר הניתוח הדורש טיפול בלייזר הוא נדיר מאוד בקליניקה שלנו, אנו מתבקשים לעיתים קרובות לטפל בחולים שפיתחו צביעה במקום אחר לאחר טיפול sclerotherapy. אין פירוש הדבר שטיפולי לייזר אינם יכולים לעזור לילדים ובני נוער גדולים יותר; רק שזה יכול להיות קשה יותר לטפל בהם בהצלחה אם למישהו יש מקום.

במקרה של היפרפיגמנטציה או כתמים כהים, קרמי הבהרה ללא מרשם או מרשם יכולים לעזור בקיצור הזמן שנדרש לדהייה. אם אתם לא בהכרח רוצים לחכות שהאזור יתבהר באופן טבעי, הטיפול יכול גם לעזור להאיץ את זמן ההלבנה.

טיפול מוקדם במחלת ורידים יכול לסייע בהבהרת הכתמים החומים הנגרמים כתמים ממוזידין ואף למנוע כהה יותר

מאמר זה מתאר את הסימפטומים ואפשרויות הטיפול הקשורות לגורמים לכתמים כהים בפנים ובגוף, כמו גם את הטיפולים בהם. בהמשך המאמר נחקור את הסיבה לנקודה הכהה בפנים או בגופך ונמנה כמה תרופות טבעיות להיפטר מהם, כגון קרם הגנה, קרמים וטיפולים מקומיים.

ניתוח

הוא טיפול נפוץ לסרטן העור והוא משמש בכ- 90 אחוז מהמקרים המטופלים. ניתן להשתמש בטיפול בלייזר בכדי להילחם בגורמים לפיגמנטציה ושינוי צבע העור וכן לטיפול באקנה. טיפול בלייזר מתבצע בפועל של הרופא כהליך של אשפוז חוץ ומערב רופא המשתמש בטכנולוגיית לייזר לטיפול באזור הפגוע כדי להפחית את המראה של פיגמנטציה או שינוי צבע העור. זה כולל זמן השבתה מינימלי, כך שתוכל לחזור לפעילות היומיומית הרגילה שלך באותו יום.

עם זאת

ייתכן שתרצה להיפטר מכל הכתמים הכהים המופיעים על הפנים, הצוואר או הידיים. שימוש בקרם לילה בזמן זה יכול להפחית את מראה הנקודה הכהה ואף לגרום לכתמים הכהים הקיימים לדהות. שיטה פשוטה להבהרת העור עם עור כהה היא למרוח על העור מיץ עגבניות למשך 20 דקות ולשטוף אותו. לשם כך כתמים כהים בפנים יש לשטוף במים פושרים למשך 10 דקות. דרך נוספת להבהיר את הנקודה הכהה יותר, היא למרוח מיץ אלוורה או ג'ל ישירות על הנקודה הכהה ולהשאיר אותו דולק למספר דקות לפני שטיפתו ושטיפתו במים.

טיפול לילי זה, המכיל 15% חומצה אסקורבית, יסיר כתמים כהים וצלקות תוך מספר שבועות.

לאחר השיוף, בפיגמנטציה בפנים מתכהה, ומשאיר מראה עור בעל מראה טבעי ומראה טבעי וטבעי יותר.

כתמים כהים הם רק סוג אחד של פיגמנטציה בעור ונדבר עליהם בפירוט במאמר זה

יתכן שתגלה גם כי טיפולים קודמים גירו את עורך וגרמו לכתמים כהים. להלן מספר טיפים כיצד לגרום להם לדעוך מהיר יותר ולמנוע מהם להחשיך בכלל. אם הפיגמנט שהוסר באמצעות לייזר לא חוזר, נמשים חדשים וכתמי גיל עלולים להופיע.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp