טיפול בפיגמנטציה מה זה

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

אם אתם סובלים מהיפרפיגמנטציה, אתם יודעים כמה זה מתסכל לנסות להסתיר, להבהיר או למחוק עור או עור חום. זה מאבק נפוץ מאוד לטיפול בעור זה כמו צלקת מציקים שלעולם לא נראה לדעוך. אתה יודע באיזה שינוי צבע אתה מתמודד ואתה יכול לטפל בזה בפיגמנטציה.

תלוי בסוג וחומרת הפרעת הפיגמנט שלך

רופאי עור במכון לסרטן העור יקבעו איזה טיפול מתאים לך ביותר. טיפולים מסוימים יכולים לעזור לסוג פיגמנט אחד, אך אם אתה משתמש באחרת, זה יכול להיות גרוע יותר, מסוכן או לא יעיל ביותר אם הוא נעשה על גווני עור כהים יותר.

ככל שטיפולי הפיגמנטציה הנ"ל יהיו יעילים ככל שיהיו

הם יכולים לבזבז אם הם לא מגנים על העור מפני ההשפעות הפוטו-מדרדרות של קרניים אולטרה סגולות בשמש. יותר מדי שמש עלולה לגרום להיפרפיגמנטציה, במיוחד אם היא מובילה לשינוי צבע או אפילו לסרטן העור. על מנת להגן על העור מפני פיגמנטים נוספים לאחר הטיפול, מומלץ ללקוחות להימנע מאור שמש ישיר במידת האפשר. אם אתה יכול להפחית את החשיפה שלך, אז זה יעזור למנוע שינוי צבע. על כל מי שעובר טיפול בלייזר להימנע משיזוף או משיזוף עד ארבעה שבועות לפני הטיפול.

פנה לרופא עור

כדי לקבוע את הגורמים להיפרפיגמנטציה ולמצוא דרכים לטפל ולהבהיר כתמים כהים בבטחה. תוכלו לקבוע פגישה עם דירקטוריון – רופאי עור מוסמכים שיכולים לעזור לכם בטיפולי שינוי צבע עור ופיגמנטציה בעור. התקשרו או קבעו פגישה מקוונת כדי ללמוד עוד כיצד טיפולי הסרת פיגמנטים בסמלים יכולים לשפר את מראה עורכם.

אנשים שרוצים לשפר את מראה הפיגמנטציה שלהם יכולים להיעזר ברופא עור בסיאטל סקין ולייזר

כאשר מטפלים בחולים עם טיפול בלייזר, הרופאים משתמשים בטכנולוגיית לייזר באזורים הפגועים כדי להפחית את הפיגמנטציה ואת שינוי צבע העור. הוא פותח מהפרקטיקה הרפואית הנוחה כפרוצדורה לאשפוז.

היתרון של שיטת טיפול זו

הוא שהיא יכולה לטפל ברוב צורות הפיגמנטציה, כולל היפרפיגמנטציה של העור וסוגים אחרים של מחלות עור. ישנן אפשרויות שעובדות באופן דומה כשמשחררים את העור מהיפרפיגמנטציה. טיפול זה יעיל עד כדי כך שניתן להניח כי פיגמנטים וצלקות יתבהרו ב -90%. ניתן להפוך את היפרפיגמנטציה מכל הסוגים גם עם עור לייזר המחודש, ויש אפשרות שפועלת באופן דומה להיפטר מהעור מפיגמנטציה.

במקרה של מלסמה ופיה

אפשרויות הטיפול המקומיות כוללות חומצה קוג'ית, שמן חמניות וקרם הגנה, כמו גם מרכיבים מקומיים אחרים. בנוסף לחומרים פעילים כמו הידרוקינונים, ישנם מספר מרכיבים אחרים שיכולים לסייע בהעלמת ההיפרפיגמנטציה הנוכחית.

בדומה להידרוקינונים

חומצה קוג'ית פועלת למניעת היווצרות מלנין בעור ובחלקים אחרים של הגוף כגון העיניים, האף והפה. טיפולי היפרפיגמנטציה יכולים גם לסייע בהפחתת פיגמנטציה על ידי הגדלת מחזור התאים על ידי מתן במקביל לטיפול. אם תרופה מכילה הידרוקין, ניתן למרוח אותה על נקודת עור כדי להבהיר אותה על ידי הפחתת כמות הפיגמנט.

ישנם טיפולי עור המשתמשים באור פועם חזק (IPL) בכדי להסיר כתמים כהים ולעורר את הצמיחה של קולגן חדש

לא ניתן לטפל באופן מלא בכל המקרים של הפרעות פיגמנטציה, אך טיפול נכון יכול לשפר משמעותית את מראה העור. נתחיל בטיפולים הנפוצים ביותר להפחתת פיגמנט וצלקת ובמוצרי טיפוח העור הטובים ביותר.

קליפות כימיות הן פנטסטיות להפחתת פיגמנטציה וצלקות, אך עליכם להתאים את חוזק הקליפה כראוי. טיפולים אלה יכולים להבהיר ולהסיר לחלוטין פיגמנטים לא רצויים ללא צורך בטיפולי טיפוח עור ארוכי טווח כמו קרם הגנה.

אם אתה משתמש בקרמי הלבנה

כדי להבהיר אזורים של היפרפיגמנטציה, עליך להיות סבלני, מכיוון שהתפתחות תאי עור חדשים יכולה לקחת זמן ויישומים לטווח קצר יכולים לשפר את מראה הכתמים הכהים או אפילו לטפל במחלות כגון מלזמה . ישנם טיפולים רבים אחרים להפחתת פיגמנטציה וצלקות, אך לעיתים עלולים לחלוף מספר חודשים עד שניתן יהיה לבצע שיפורים קטנים אפילו.

פילינג לייזר פחמן

הוא טיפול חדשני שיכול באמת לעזור בשיפור פיגמנטציה וצלקות. אם אתה מודאג מהיעדר תוצאות ארוכות טווח מטיפולים אחרים כגון קרמי הלבנה, כדאי לך לשקול את קילוף הלייזר של ספקטרום. אם אתה רוצה להקל על פיגמנטציה ולנקות התפרצויות אקנה, אתה יכול להיות מועמד טוב לטיפול. אתה יכול לנסות פילינג כימי וטיפולי לייזר כדי להפחית היפרפיגמנטציה, תלוי מה הגורם המקורי. תלוי בסוג הפיגמנט, טיפול להסרת הפיגמנט בצורה אופטימלית יכול לדרוש בין שניים לשלושה טיפולים. קבע פגישה בדאלאס כדי ללמוד עוד על טיפול במצבי עור שלך כמו אקנה, כוויות שמש ומצבי עור אחרים.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp