מחיר השתלת שיניים

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

התוכנית מכסה עד 50 אחוז מעלות השתלת שיניים מחירון , שיניים תותבות, גשרים וניתוחי שיניים משקמים אחרים בסך 100 $ 80 / 50A תוכנית יכולה להיות יקרה עבור המשפחה האמריקאית הממוצעת.

שתלים תותבות בעזרת שתלים בפה מלא מתחילים ב 13,500 $

עם תשלומים חודשיים של 350 $ בלבד. העלות של כל סוג של תותבת בעזרת שתלים יכולה לנוע בין 7,000 ל -90,000 דולר. השתלות רב-דנטליות יכולות לעלות לאדם הרבה פחות, עם תשלומים חודשיים נמוכים יותר של 350 דולר או פחות.

העלות הממוצעת של השתלת שיניים כוללת שתלים (שיניים מלאכותיות, שורשים, תומכים, תומכים, כתרים, שיניים מלאכותיות וכו '). כמדריך, עלות השתל (תוחבת או כתר) נעה בין 3,000 ל -5,000 דולר.

אם תתחיל לחקור את עלות השתלות שיניים

תגלה כי עלות השתל בודד יכולה לנוע בין 1,500 $ ל -6,000 $. לשם השוואה, השתלות שיניים מרובות יכולות לעלות בין $ 1,500 ליותר מ- $ 50,000. למרות שהעלויות מראש של השתלות שיניים נוטות להיות גבוהות מטיפולים דומים כמו גשרים וכתרים, יוקר המחיה עבור שתלים אלה יכול להיות נמוך למדי.

השתלת שיניים

חולים תוהים לעיתים קרובות אם המחירים להשתלות שיניים וניתוחים הם ריאליסטיים או שמא רופאי שיניים מנסים לנצל חולים

רבים מהמחירים המפורסמים שאתה שומע במשרדי שיניים אחרים, בשלטי חוצות או ברדיו יכולים להטעות, וקבוצת אטלנטיק דנטל מפרסמת את מחיר הליך השתלה שלדבריהם עולה 399 דולר.

מספר גורמים ממלאים תפקיד בעלויות ההשתלה, כולל המיקום הגאוגרפי של השתלת שיניים ביום אחד בחיפה , מבנה שכר טרחה ועלויות תקורה. העלויות הכרוכות בשתל בפה מלא יכולות להיות כדאיות.

העלויות שלך ישתנו בהתאם לסוג השתל הדרוש לך וכמה מהם נדרשים

שתלים עם זירקוניה מעוקבת או טיטניום עולים בין 1,600 $ ל -2,000 $, מגדלים בין 275 $ ל -450 $ וכתרים בין 1,000 $ ל -3,000 $. העלויות שלך תלויות גם היכן ממוקם הכתר שלך, באילו חומרים משתמשים וכמה מהם נדרשים.

חשוב לציין כי העמלות שתראו לעיל הן המחיר המלא לאחר התחשבות בביטוחים ובהנחות אחרות

אם העצם אינה בריאה דיה, יתכנו עלויות נוספות להפקת השתלת עצם, לתופעות מותאמות אישית ולצורך בהכוונה כירורגית. כפי שברור, העלות הכוללת של ניתוח השתלה יכולה להשתנות בהתאם לזמן הדרוש לביצוע הניתוח הנדרש ולהליכים נוספים.

מחקרים מראים כי טווח המחירים לשתל בודד נע בין $ 1,500 ל- $ 6,000. עלות השתלות שיניים מרובות נעה בין $ 1,500 ליותר מ- $ 50,000. במשרדים מסוימים גובים מכם עד 300 דולר בעצתכם.

CareCredit

הוא קו אשראי לעלויות בריאות, כולל שיניים, רפואיות, ויזואליות, וטרינריות ועוד. באמצעות כרטיס האשראי שלך CareCredit, אתה יכול לשלם עבור טיפולי שיניים שיניים ויישור שיניים בכל מקום ברשת CareCredit. להלן העלות הממוצעת של טיפולי שיניים ויישור שיניים שתוכלו לשלם בכרטיס האשראי CareCredit Care שלכם. השתלות שיניים הפכו לטיפול הסטנדרטי באובדן שיניים, אך יש הרבה מידע מוטעה לגבי עלויות השתלות שיניים ובמה ניתן לצפות לשלם. על פי האקדמיה האמריקאית לרפואת שיניים, בעוד שלמעלה משלושה מיליון אנשים יש השתלות שיניים בארצות הברית, 500,000 יותר מקבלים אותם מדי שנה.

ד"ר אלפרד דיוק הלר הוא נשיא האקדמיה האמריקאית לרפואת שיניים מושתלת (AAID). הוא קיבל את DDS שלו (1962) ו- MS (1974) בקולג 'לרפואת שיניים באוניברסיטת אוהיו.

התייעץ עם רופא שיניים בשלב התכנון לבדיקת השתלות שיניים בחלל הפה ובדיקת מחקרי הדמיית שיניים כגון צילומי רנטגן

סרטי פנורמה וסריקות CT. לא רק שתוכלו לראות את ההבדל בין השתל לשיניים הטבעיות. יהיה עליך גם לקחת בחשבון גורמים אחרים, כולל השתלות עצם ועקירות שיניים במידת הצורך. לשתלים אלה יכולה להיות אורך חיים ארוך, מה שהופך אותם להשקעה נבונה. השתלות שיניים בעלות גוף מלא דומות לתותבות, אך עולות רבות בשל ההליך הקשור. ישנם רופאי שיניים הממליצים על חולים שחסרים להם שיניים במספר מקרים.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp