טיפול בפיגמנטציה כל מה שצריך לדעת

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

Gainesville Dermatology & כירורגיה עור אומר לך כל מה שאתה צריך לדעת על שומות ופיגמנטציה על העור שלך, כולל מתי לפנות לרופא עור בגיינסוויל. בבלוג זה אנו מדברים על כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת פיגמנט לייזר ועל היתרונות והסיכונים של הסרת לייזר.

כאן

המומחים שלנו חולקים מה גורם להיפרפיגמנטציה, כיצד למנוע אותה ואיך להיפטר ממנה. דבר אחד שאנשים צריכים להבין לגבי הידרוקינון הוא שהם עשויים שלא לדעת שיש דברים שניתן לעשות לפני שהם לוקחים חולה (Kojic et al., 2014). במקרה של מלסמה ופיה, אפשרויות הטיפול המקומיות כוללות קרמים מקומיים, מסנני קרינה, משחות או אפילו שילוב של שלושתם.

כדי לקבוע בוודאות איזה טיפול לנסות, ראשית עליך להתייעץ עם רופא עור שיודע בדיוק מה עוזר לך בסוג זה של היפרפיגמנטציה לאחר שבדקת אותו היטב. אם העור הכהה שלך מראה סימני כתמים או אפילו מלזמה, התקשר אלינו לתאם פגישת ייעוץ כדי לראות אם טיפול זה מתאים לך. אם אתה מטפל בזהירות בבית בפיגמנטציה שלך, אתה יכול לצפות לשיפור ניכר בתוך חודש, אבל פשוט להיות סבלני. פיגמנטציה – הפחתת הטיפול אורכת כ- 2-3 חודשים, לאחר מכן מתחילה דהייה ממשית. לוקח כל כך הרבה זמן להיפטר מהפיגמנטים, אז אל תשכח להיפטר מהם אחר כך.

אם אינך מרוצה מהיפרפיגמנטציה חוזרת ונשנית וטיפולים ללא מרשם אינם יעילים

שוחח עם רופא העור שלך על איזה טיפול בהיפרפיגמנטציה אתה יכול להציע. אם מוצרי OTC אינם מצליחים או אם המלסמה שלך אינה דוהה באופן טבעי, ישנם טיפולי סלון שיכולים לנקות את עורך. המשך לקרוא כדי לגלות מה גרם לכתמים הכהים שלך ואיזה מתשעת הטיפולים ממליצים לך רופאי עור. אתה מועמד טוב לטיפול אם יש לך שומה או כתמים כהים על הפנים שלך, שומה – כגון עור, שומות וכתמים כהים, יש לך פיגמנטים אחרים – יש לך חששות קשורים וכו '.– נסה פילינג כימי ולייזר טיפולים להפחתת היפרפיגמנטציה, תלוי מה הגורם המקורי. לדוגמא, לייזר הידרוקינון מסוג IPL נחשב למיושן – הטיפול העיקרי בהיפרפיגמנטים – ואף עלול להחמיר את המצב, ואינו מומלץ לחולים עם גווני עור כהים יותר. אנו נוטים לטפל בפיגמנטציה באמצעות מיקרו-אדלינג לבעלי גוון עור כהה רב, כמו גם לטיפולים אחרים כגון טיפול בלייזר.

היתרונות בבחירת שיטת טיפול הם בכך שהיא יכולה לטפל ברוב צורות הפיגמנטציה

כולל היפרפיגמנטציה כמו גם במצבי עור אחרים כמו אקנה, פסוריאזיס וכוויות שמש. חלק מהסוגים הנפוצים ביותר של מחלות עור הנגרמות על ידי היפרפיגמנטים עשויים לדרוש 3-4 טיפולים כדי לתקן אותם. שלב ראשון הוא התייעצות עם רופא עור. שם תוכלו לאבחן ולנתח את ההיפרפיגמנטציה שלכם על מנת למצוא טיפולים מתאימים. גלה כיצד לטפל בצורה הטובה ביותר בגוון העור הלא אחיד שלך ופנה לרופא עור שיעזור לך לקבוע את הגורם לפיגמנטציה של ההיפרפ שלך ולמצוא דרך לטפל בצורה בטוחה ולהעלים את הכתמים הכהים שלך.

מה גורם להיפרפיגמנטציה, ובקש עזרה מקצועית מרופא או רופא עור אם יש לך שאלות או חששות לגבי גוון העור שלך או מצבך.

קרמים להלבנה זמינים באופן חופשי

אך זה יכול להיות מכריע לדעת את כל המוצרים המשמשים לטיפול בגורמים להיפרפיגמנטציה על עור הפנים שלך. התייעצנו עם מספר מומחי עור בכדי לקבל תשובות לכל מה שצריך לדעת על פיגמנטציה, מאיפה זה בא, איך למנוע את היווצרותו ואיך לטפל בו באמצעות מוצרים וטיפולים. ישנם מרכיבים מסוימים שכדאי לשים לב אליהם בעת בחירת מוצרי טיפוח לעור כדי להילחם במחלות עור HyperPIGmentation. טיפולים אלה עובדים עם מרכיבים נבחרים להפחתת פיגמנט, כך שלא משנה לאן תפנו, הם יעבדו עבורכם.

זה גם צעד חכם להבטיח שאתה מתנהג כמו גומא נוגד חמצון גדול כשאתה נמצא בכתמים כהים

מרשם – עמילן הידרוקינון הוא אחד המוצרים הנפוצים ביותר למניעת היפרפיגמנטציה שכן הוא מאט את ייצור הפיגמנטציה ומדהה כתמים כהים. Microdermabrasion משמש גם לטיפול בכתמים כהים ופיגמנטים, מה שמספק תוצאות מצוינות בשימוש יומיומי כמוצר מגן או הלבנה. הוא משמש בקרמים וטיפולים מקומיים, כגון למחלות עור כגון אקנה, אקזמה, פסוריאזיס, כוויות שמש ומחלות עור אחרות.

כתמים כהים והיפרפיגמנטציה יכולים להיות אתגר שלא ניתן לפתור בפני עצמו

למרבה המזל, תעשיית היופי פתרה בעיה זו במוצרי טיפול המאירים כתמים כהים אלה ומחזירים אותם לגוון עורם המקורי. לקבלת מהלך הטיפול הטוב ביותר, חשוב לזהות באיזה סוג פיגמנטציה עליך לטפל בהתאם. אם יש לך סוגי פיגמנטים עודפים, ישנו טיפול שיעבוד עבורך.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp