טיפול בפיגמנטציה המדריך המלא

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

הטעות הגדולה והנפוצה ביותר שאתה שומע בעת טיפול בהיפרפיגמנטציה היא שאתה לא צריך קרם הגנה. טעות נוספת שאני שומע לעתים קרובות היא התפיסה המוטעית שלא ניתן לטפל בך לפיגמנטציה מוגזמת.

רופא העור שלך יעבוד איתך

כדי להעריך את צבע השינוי ואת גוון העור הכללי שלך כדי לבחור את האפשרויות הטובות ביותר לעור שלך. קביעת סוג הכתמים שיש לך חשוב לקבוע אילו טיפולים להסרת פיגמנט בסינגפור יעילים ביותר עבורך. זה קובע אילו סוגי תרופות, קרמים, לייזרים וכו 'אתה זקוק לאילו סוגים ותרופות (קרם או לייזר) יעילים.

ד"ר ג'ניטון אמר

'קרם הגנה יומיומי הוא פשוט הדרך היעילה ביותר למניעה וטיפול בהיפרפיגמנטציה. למרות שמטרתך לעולם לא צריכה להיות הלבנת עורך, חשוב להבהיר את המרכיבים המוצעים (ללא משחק מילים המיועד) אם ברצונך לטפל בהיפרפיגמנטציה על עור עשיר במלנין.

חומצה מנדלית

היא חומצה אלפא הידרוקסי (חומצה גליקולית) ופועלת פילינג עמוק של העור, מה שהופך אותה לאופציה נהדרת עבור אנשים עם גווני עור כהים יותר שחווים פיגמנטציה. הוא פועל כנוגד חמצון ויכול לעבוד בצורה הטובה ביותר בשילוב עם טיפול בגליקולי וחומצה לריכוך כתמים חומים. חומצות קוג'יק, שמתקבלות מפטרייה מיוחדת, יכולות לעבוד גם בשילוב עם מרכיבים אחרים לטיפוח העור, כמו רטינול, כאשר משתמשים בהן יחד עם קרם הגנה. אחד המוצרים הטובים ביותר בבית לטיפול בעור לטיפול בפיגמנטים הוא גיבור העור הכל-יכול Ret inol – המקדם תחלופת תאים וייצור עור בריא ומהווה נוגד חמצון רב עוצמה המכין את העור בצורה הטובה ביותר למתח חמצוני הנגרם כתוצאה מסביבה. השפעות כגון קרני UV.

זה מונע מתאי העור שלך לייצר פיגמנטים ומבטיח תוצאות ארוכות יותר ומונע פיגמנטציה

להלן כמה מהאפשרויות הטובות ביותר הנעות בין קלות במקרים לחמורות בטיפול בהיפרפיגמנטציה בצורה טובה. בסינגפור אין טיפולים יעילים להסרת פיגמנטים, אך פילינג הוא אופציה נהדרת למי שרוצה לשמור על גוון העור הרגיל ועל גוון העור הבריא.

אם אתה אחד האנשים הרבים העוסקים בשינוי צבע עור

מדריך טיפוח העור המקיף הזה יעזור לך להבין כיצד להילחם בהיפרפיגמנטציה לעור חלק ואחיד יותר. כאן אנו בוחנים את כל הדברים שגורמים לפיגמנטציה, כולל מה זה, מה גורם לזה ואיך הכי טוב לטפל בזה. במרפאת MD Cosmetic Skin יש לנו צוות של רופאי עור ומומחים לטיפול בעור בסינגפור שיוכל לייעץ לך בשיטות היעילות והיעילות ביותר למינימום או הסרת בעיות עור ופיגמנט פגומים.

הידרוקינון מעכב את ייצור המלנין בעור ומהווה עמוד תווך בטיפול בפיגמנטציה של העור

הקרמים המקומיים הנפוצים ביותר שנקבעו להסרת פיגמנטים של מיזו הם דבורים עם קרם הידרוקינון שפותח במיוחד – מבוסס על קרם. סרום כוח זה, עם ריכוז גבוה של מרכיבים המפחיתים פיגמנט, מבטיח שהוא מטפל ביעילות בכל הפיגמנטים, כולל כתמי גיל, נמשים ומלזמה, שקשה לשמצה לטפל בהם.

אם אתה סובל מפיגמנטציה של העור לזמן ארוך יותר, אינך זקוק לשום דבר ממנו. עדיף לערוך מחקר משלך על סוגי הטיפולים להסרת פיגמנטים המוצעים בסינגפור.

במקרה של מלסמה ופיה

אפשרויות טיפול מקומיות כוללות אפשרויות טיפול מקומיות, קרמים להלבנה הם מוצרים ללא מרשם (OTC) שאסור לבלבל עם אלו שתוכננו במיוחד להסרת פיגמנט. טיפולים אלה עובדים עם מרכיבים נבחרים להפחתת פיגמנטים בעור פיגמנטיים כמו קרם הגנה, קרם לחות ומוצרי אנטי אייג'ינג.

עבור פיגמנטציה

טיפול בלייזר אחת לכמה חודשים יהיה אפשרות טובה להשיג את התוצאות ולהפחית את שטח הפנים של הפיגמנטים. טיפול בלייזר מתבצע על ידי משרד הרופא כהליך אשפוז חוץ ומערב רופא המשתמש בטכנולוגיית לייזר לטיפול באזור הפגוע להפחתת מראה פיגמנטים בעור ושינוי צבע. לייזרים לשבר משמשים לטיפול בפנים פיגמנטיים ואזורי חזה, כולל אקנה, פריחות, כתמים ומצבי עור אחרים כגון פסוריאזיס.

פילינגים של הבהרת עור הם גם אפשרות טובה להצערת העור

שם נראים כתמי גיל ופיגמנטים כהים. IPL אידיאלי לסוגי עור בהירים, IPl מתאים לרוב סוגי העור, כולל חום בהיר עד כהה, חום עד חום – חום או חום – פיגמנטציה שחורה. SkinPen מעולה לטיפול בכל צורות ההיפרפיגמנטציה, במיוחד במלזמה, שכן הוא פועל ברוב סוגי העור כגון הפנים, החזה, הידיים, הרגליים, הידיים, הרגליים ואפילו העיניים, ולכן קיים סיכון נמוך לנסיגה לפיגמנטציה, מה שמבטיח תוצאות מדהימות עם מעט מאוד זמן השבתה. מכיוון שאין תרופה למלזמה, על הלקוח להסתמך על פיגמנטים המעכבים את השגרה לטווח הארוך, ועל המוצר להכיל חומרים מעכבים טירוזינאז כגון חומצה קוג'ית.

פנה לרופא עור

כדי לקבוע את הגורם להיפרפיגמנטציה ולמצוא דרך לטפל ולהבהיר את הכתמים הכהים בבטחה. הימנע מהיפרפיגמנטציה על ידי לוודא שהרופא שלך זיהה את המחלה כדי להבטיח שימוש בטיפול הלייזר הנכון. לרופאי עור מוסמכים כמו ד"ר ג'ון ד'אגוסטינו ניסיון רב שנים בטיפול בהיפרפיגמנטציה בסוגי עור ומבנים שונים.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp