טיפול בפיגמנטציה מחירים ועלויות

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

טיפול בלייזר במלזמה הפך לאחד מהטיפולים הפופולאריים ביותר לבעיות פיגמנט בארצות הברית. טיפול בלייזר בבעיות פיגמנט הופך נפוץ יותר ויותר מכיוון שרופאי עור ממליצים להשתמש בקרני אור ממוקדות לטיפול בהיפרפיגמנטציה.

טיי מדיספה יכולה לעזור לך לקבל את ההחלטות הטובות ביותר לעור שלך

ורופאים מנוסים מסוגלים לספק לך ייעוץ ותובנה מתאימים לתוצאות אמיתיות. כך שפנייה לרופא הנכון יכולה לחסוך לך הרבה כסף ואכזבה אם אי פעם תחליט לפנות לטיפול להסרת פיגמנטים בסינגפור. קרמים אלה הם אפשרות טובה לאנשים המחפשים טיפולי היפרפיגמנטציה זולים מכיוון שלוקח להם יותר זמן להציג תוצאות מאשר שיטות ניתוח. לאחר שהבנתם את ההבדל בין טיפול מקצועי לבית בבעיות פיגמנט, תוכלו לחשוב על הליכים מקצועיים שלעתים קרובות יעילים יותר ממוצרים מהירים לבית.

ישנם גורמים רבים ושונים הקובעים את המחיר לו תוכלו לצפות לטיפול בלייזר

לכן, חשוב להתייעץ עם יותר מרופא אחד כדי להשוות מחירים ולהמשיך. פנה לרופא העור שלך או לאחד מרופאי העור המתמחים בטיי מדיספה בסינגפור לקבלת מידע נוסף. הרופא שלך ימליץ על תוכנית טיפול ויגבה ממך תשלום עבור בדיקת העור.

אתה יכול לצפות לבזבז בין PS300 ל- PS600 על שלושה פילינגים כימיים

מחיר כל טיפול משתנה בהתאם לסוג הקליפה, אך הטווח המקובל הוא בין 200 ל -700 דולר לטיפול. טיפולי עור מבהירים: המחירים נעים בין PS100 ל- PS200 לטיפול אחד, תלוי בכמה אזורים יש לטפל.

מספר השומות שברצונך להסיר ייכלל במחיר הכולל של הטיפול

ככל שיש לך יותר שומות, כך פגישת הטיפול שלך תהיה ארוכה יותר. עלויות הטיפול משתנות בהתאם לחומרתן, אך בדרך כלל רוב החולים מוציאים לא יותר מ -3,000 דולר על לייזרים. הסיבה שהחיוב המינימלי עבור פיגמנטציה בקרקפת לטיפול הוא PS250 היא שכל טיפול כרוך בעלויות טיפול בסיסיות, כולל עלויות זמן וצריכה. עלות טיפולי פיגמנטציה בלייזר היא לפחות 5000 רופי לפגישה ונעה בין 200 ל -800 דולר בהתאם לאזור הטיפול. על פי האגודה האמריקאית לכירורגים פלסטיים, העלות הממוצעת של טיפול לייזר יחיד היא 3,000 דולר. על פי מחקר של משרד הבריאות והשירותים האנושיים בארה"ב, טיפולי פיגמנט באזורים גדולים יותר מסתכמים בכ -1,500 דולר לטיפול הראשון ו -2,200 דולר לכל טיפול שלאחר מכן. אם אינך בטוח איזה פיגמנטציה יש לך, הקילומטראז 'שלך עשוי להשתנות בהתאם לגילך, סוג העור, גיל עורך וגורמים אחרים.

הבעיה המדאיגה ביותר

היא שנגעי הפיגמנט מחשיכים, אך הדבר תלוי בפרוטוקול הטיפול. ביסודו של דבר, מספר הטיפולים תלוי לחלוטין בגילך, סוג העור, גיל העור וגורמים אחרים כגון צבע העור. עלות טיפולי לייזר עבור היפרפיגמנטציה יכולה להשתנות במידה רבה בהתאם לכמות העור שיש לטפל בו, באיזה סוג לייזר משתמשים ואיזה אדם מבצע את ההליך. תלוי בגודל, בעומק ובצבע של השומות, ניתן להשתמש בלייזרים רפואיים בעלי ביצועים גבוהים לטיפול, בעוד שלייזר קוסמטי לרוב זול מעט יותר. עלות הטיפול בלייזר בנגעים פיגמנטיים משתנה בין כמה מאות למספר מאות דולרים לטיפול, לכמה אלפי עד עשרות אלפי דולרים לטיפול, תלוי במספר הנגעים וכמה טיפולים, כמה זמן הטיפול לוקח, באיזה סוג לייזר משתמשים ואילו אנשים מבצעים את ההליכים. טיפולי לייזר בהיפרפיגמנטים יכולים להפחית את עוצמת הכתמים הכהים, כאשר סוגים שונים של לייזרים מבוססים על גוון העור הספציפי של המטופל התומכים בצורות שונות של המחלה. עם זאת, העלויות משתנות מאוד בהתאם לגודל ולאזור המטופל.

המונה ליזה טאץ 'לייזר, המשמשת רופאים קוסמטיים, הוא אחד מטיפולי הלייזר הפופולריים ביותר להיפרפיגמנטציה. טיפול בלייזר יחיד יכול לשפר את מראה הצלקות, בעלות כוללת של כ -1,000 עד 2,500 דולר לטיפול.

אם יש לך אתר אחד בלבד שזקוק לטיפול

אתה יכול להגביר את האנרגיה של הלייזר ולהסיר את כל הפיגמנטציה בטיפול אחד ואז להסיר הכל בטיפול אחר. כאשר הפיגמנט שיש לטפל בו כמעט זהה לצבע העור הסובב, הלייזרים שוברים את הנגע המטופל. זה הוכיח יעילות בהסרת פיגמנטים, גם אם מדובר בנגעים שטחיים.

אז העלות של טיפול בפיגמנטציה בלייזר היא יקרה, אבל אם יש לך תקציב ואתה רוצה להוציא PS200 על טיפולי היפרפיגמנטציה, טיפול בבית הוא הדרך הטובה ביותר. לפני שתחליט לעבור טיפול, וודא שאתה יציב כלכלית ושיש לך חיסכון מספיק בטיפול.

מלסמה (פיגמנטציה הורמונלית) דורשת לעיתים קרובות אנרגיית לייזר עדינה

לכן יתכן שתצטרכו להשתמש בקרם הלבנה הנקרא הידרוקינון. נניח שקרם הרטינול האהוב עליכם עולה 22.99 דולר, אך תמורת 70 דולר הוסיפו קרם הלבנת עור המכיל הידרוקינון, חומצה קוג'ית ותמצית שום בר.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp