טיפול בפיגמנטציה עם משחה

אם אתה מתמודד עם כתם כהה על עורך זמן מה, ייתכן שאתה תוהה מהו קרם הלבנת העור הטוב ביותר עבור מלסמה. כשמדובר בקרמי הבהרת עור טובים למלזמה, חשוב לזכור שכל אחד עם מלזמה מגיב אחרת לטיפול. בהתאם לסוג וחומרת הפרעת הפיגמנט שלך, רופאי עור במכון לסרטן עור יכולים להחליט איזה טיפול מתאים לך ביותר.

אפשרויות הטיפול נעות בין הלבנה מקומית לתרופות מרשם, וטיפולים אחרים כוללים קרמים להלבנת העור. משחות כמו קרם הגנה, קרם עיניים, קרם הגנה ואפילו טיפות עיניים יכולות להיות יעילות גם כנגד פיגמנטציה בעור.

פיגמנטציה הינה בעיה נפוצה בעור המתרחשת בדרכים רבות ושונות וניתנת להפחתה

שיפור או אפילו הפחתה באמצעות משחות כגון קרם הגנה, קרם הגנה, קרם הגנה או טיפות עיניים. לא כל הפיגמנטציות תמיד יתמוססו וכמה שיפורי פיגמנטציה ייקחו חודשים. פיגמנטציה יכולה להתרחש במגוון דרכים, החל מפיגמנטציה גבוהה ומלזמה, אך לא כולם יעילים. חומצה אזלאית מקומית, המאושרת לטיפול באקנה וולגריס, שימושית גם בהיפר-פיגמנטציה לאחר דלקת. זה עוזר גם בפיגמנטים הקשורים לאקנה וצלקות ויעיל לטיפול במלזמה.

ראשית

נסה לשלב פילינג כימי כמו SilkPeel או microdermabrasion עם משחה כמו קרם לחות, קרם הגנה, מזור עיניים או טיפות עיניים. אמנם זה בדרך כלל פותר מעצמו, אך אתה יכול לבחור לזרז את הפירוק באמצעות שילוב של טיפול מקומי בתרופה נוגדת דלקת או בתכשיר לטיפול בעור.

יש להקפיד שלא לגרום לפיגמנטציה פוסט-דלקתית נוספת במהלך ההליך

ד"ר ז'ניטון מציע טיפול בהיפרפיגמנטציה במשרד, הכולל שילוב של חומרי הבהרה מקומיים, שחיקה של לייזר והתחדשות לייזרים. מארק מציע שלושה טיפולים שונים שהוא מציע בספא שלו כדי להתמודד עם היפרפיגמנטציה. אפשרויות הטיפול כוללות תרופות אנטי דלקתיות מקומיות, משחות מקומיות, לייזרים שהופיעו מחדש וטיפולי לייזר. חלק מהטיפולים שהוא מציע עולים בין 1,000 ל -2,500 דולר לטיפול, אך כולם יעילים.

הטיפול מורכב משילוב של תרופות אנטי-דלקתיות מקומיות, מיקרו דרמס, אור דופק וטיפול בלייזר.

אם ברצונך להפחית את הפיגמנטציה במהירות רבה יותר באמצעות מיקרו דרמס

ייתכן שזו אפשרות טובה. ניתן להשתמש ברטינואידים מקומיים כמו חומצה אזלאית והידרוקינון בשילובים שונים כמונותרפיה לשיפור מראה הפיגמנטים. במקרה של מלזמה ופי, אפשרויות הטיפול המקומיות כוללות רטינואידים מקומיים, תרופות נוגדות דלקת וטיפולי לייזר. ישנן מספר דרכים שפועלות באופן דומה כדי להיפטר מהעור מפיגמנטציה.

Microdermabrasion

הוא טיפול פילינג המתבצע על ידי החדרת חלקיקי דמעות זעירים – כמו חלקיקים המסייעים לשיפור מראה צבע העור. טיפולי רטינואיד מבוססי קרם יעילים גם במלזמה מכיוון שהסיכון לדלקת כל כך נמוך. הידרוקינון מונע ייצור מלנין ומאזן את גוון העור, מה שהופך אותו לטיפול יעיל מאוד להבהרת העור במקרה של היפרפיגמנטציה. אם התרופה מכילה הידרוקינון, ניתן למרוח אותה על נקודה על העור כדי להבהיר אותה על ידי הפחתת כמות הפיגמנט.

אם הקרמים נגד השיש אינם עוזרים

כדאי לשקול לפנות לרופא עור לטיפול בתרופות לרפואת עור. אם אתם מחפשים את המוצר הטוב ביותר לטיפול בפיגמנטציה בעור, הכניסו את הסרום לרשימת הטעימות שלכם. נוסחה חסכונית זו מבוססת על הידרוקינון, חומצה קוג'ית וחומצות גליקוליות. קרם מלזמה צמחים משמש להבהרת העור ולהפחתת מראה של היפרפיגמנטציה.

במחקר שנערך בשנת 2001, החוקרים מצאו כי ריכוז נמוך יחסית של טרטינואין גרם לעור מצהיב ולקמטוטים גסים בהשוואה לקרמים נפוצים רבים. זה הוכח במחקרים רבים שחקרו את השפעות האור הדופק על המלזמה, שטופלו בשיעור גבוה של פילינג כימי.

לאחר שישה חודשים של טיפול בטריטינואין וקרמים

המשתתפים הראו היפרפיגמנטציה כתם, קמטים גסים ועדינים והלבנה בקרם. זה נצפה במחקרי טיפול ב- PIH ונראה שזה קורה בחולים עם סוגי עור II ו- III שטופלו במלזמה. מחקרים הראו כי שילוב של קילוף חומצה גליקולית עם קליפות GA בנוסחת קליגמן שונה הוא בעל יתרון מיוחד.

בנוסף להיפרפיגמנטציה בקרמים, ישנם טיפולים אחרים במלזמה, כולל תרופות אנטי דלקתיות, קורטיקוסטרואידים מקומיים וצורות אחרות של טיפול בעור. טיפולי מלסמה לשיפור המראה: סקירה כללית של הספרות המדעית על שימוש במשחות.

נשים שמקבלות אותם לעיתים קרובות יש יותר פיגמנטים טבעיים

מה שהופך אותן ליותר פיגמנט לטיפול במלזמה. הטיפול בפיגמנט בעור נותר ללא שינוי, אך מחקר אחד בלבד הוא טיפול טוב יותר. Tretinoin הוכח כיעיל בטיפול במלסמה: מטא-אנליזה של מחקרים קליניים וניסויים קליניים.

אם ניתן לטפל גם בפיגמנטים כהים מטרידים במרפקים ובברכיים

ניתן לטפל בהם בקרמים אנטי-פיגמנטיים מקומיים כמו קרם הגנה, המקדמים פילינג וטופיקלים מבוססי אוריאה. חומצה קוג'ית הוכחה כמועילה גם לטיפול בהיפרפיגמנטציה וניתן להשתמש בה גם בשילוב עם טיפולים אחרים נגד פיגמנטציה.