טיפול בפיגמנטציה המלצות וחוות דעת

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

פיגמנטציה היא בעיה נפוצה בעור ומתרחשת בדרכים רבות ושונות, אך ניתן לשפר, להפחית או אפילו לחדש לחלוטין בעזרת הטיפול הנכון. קליפת ויטאלז (Vitalze Peel) היא מגוון טיפולים לבעיות עור, כולל היפרפיגמנטציה, ממלזמה ועד מחלות עור כמו כוויות שמש, אקנה ואפילו סרטן העור. אפשרויות הטיפול כוללות חומרי הלבנה והלבנה מקומיים, חומרים לחשיפה חוזרת של לייזר ומיקרו-שחיקה, אך נדרשת זהירות כדי למנוע פיגמנטציה לאחר דלקת נוספת במהלך ההליך. ניתן להשתמש בפילינג כימי לטיפול בהיפרפיגמנטציה של העפעף התחתון בשילוב עם טיפולים אחרים, כמו חומרי הלבנה מקומיים. ראשית, נסה לשלב פילינג כימי (SilkPeel) ומיקרו דרמס עם חומר אנטי דלקתי מקומי (למשל קרם הגנה).

מספר הטיפולים תלוי במידת הפיגמנטציה ובסוג הפיגמנט שאתה מטפל בו

רופא העור שלך יעבוד איתך כדי להעריך את שינוי הגוון ואת גוון העור הכללי כדי לבחור את האפשרויות הטובות ביותר לעור שלך. אחד ממומחי טיפוח העור שלנו יבדוק את אזורי הבעיה שלך ואת התוצאות הרצויות וימליץ על טיפולים שייצרו עור בהיר וברור יותר. רופאי העור והרופאים שלנו יהיו אחראים לקבוע איזה סוג טיפול מתאים ביותר לאילו סוגי פיגמנטציה.

פילינג כימי

טיפולי שולי מיקרו וטיפולי לייזר הם חלק מההליכים המשמשים בדרך כלל לטיפול בהיפרפיגמנטציה. ד"ר ג'ניטון מציע מגוון רחב של טיפולי היפרפיגמנטציה במשרד, כולל לייזר, פילינג כימי, פילינג מיקרו, טיפול בלייזר בלייזר וטיפולי קילוף כימי. טיפולים אלה הוצעו על ידי רופא העור שלנו ומומחים אחרים בתחום רופאי העור וכן על ידי רופאי עור אחרים.

לסוגי עור כהים יותר

יש להימנע מפילינג כימי, טיפולי מיקרו-קצה וטיפולי לייזר. פנה לרופא העור שלך, שיכול לעזור לך לקבוע את הגורם להיפרפיגמנטציה ולמצוא דרך לטפל בבטחה ולהדהות את כתמיך הכהים. למדו על אפשרויות הטיפול העומדות בפניכם, מה תוכלו ללמוד על סוג העור שלכם וסוג הטיפול העומד לרשותכם, ומה עוזר לכם להחליט באילו צעדים לנקוט.

ד"ר ז'ניטון אומר: "המניעה והטיפול הטובים ביותר בהיפרפיגמנטציה הם קרם הגנה יומי. המרכיבים המוצעים: קרם הגנה, קרם הגנה, קרם לחות, קרמים נגד הזדקנות ומסנני קרינה.

רטינואידים עדינים כוללים טרטינואין (0.05% )

הניתן בלילה, ורטינול (0.3% פעמיים ביום), נגזרת טבעית של הידרוקינון, אשר הוכח כבעל השפעת הבהרת עור בשילוב עם הידרוקינון [4], בדומה לאפקט הבהרת העור של t -ריטינול [3], הניתן מדי יום. ארבוטין נחשב לאחת החלופות הטובות ביותר להידרוקינונים מכיוון שהוא מספק אפקט הבהרת עור ללא הסיכונים של הידרוקינונים. באשר להגנה מפני השמש, טיפולים מקומיים להיפרפיגמנטציה יכולים לכלול קרם הגנה, קרמים נגד הזדקנות, קרם עיניים ואפילו אקונומיקה מקומית. טיפול מקומי לטיפול בעיגולים כהים הוא יישום אקונומיקה מקומית.

הוכח כי הידרוקינון יעיל לטיפול בהיפרפיגמנטציה בחולים 13 שנים ומעלה כאשר משתמשים בהם ישירות

טיפול באשפוז בשילוב של הידרוקינונים ורטינואידים, כמו טרטינואין, הפך לעיקרון ההתערבות הסטנדרטי, עם עדויות לכך שהשילוב יעיל יותר מאשר טיפול חד פעמי עם הידרוקינונים [5].

טרטינואין והידרוקינון בשילוב עם רטינואידים יעילים לטיפול בהיפרפיגמנטים בחולים עם היפרפיגמנטציה.

השימוש בהידרוקינון בשילוב עם רטינואידים בטיפול בהיפרפיגמנטים בחולים עם היפרפיגמנטציה.

מחקרים הראו ששילוב של קילוף חומצה גליקולית עם נוסחת קליגמן שונה

הוא יתרון מיוחד. קליפת GA היא שילוב של טרטינואין והידרוקינון, והטיפול המשולב בהיפרפיגמנטים בשילוב עם השימוש בהידרוקינון יכול להוות טיפול יעיל ובטוח במלזמה סוררת.

טיפול זה בכתמים כהים מכיל נוגדי חמצון ואינו מכיל חומרי הלבנה אגרסיביים או אקונומיקה אגרסיבית כגון חמצן בנזואיל.

למי שתוהה כיצד לתקן את גוון העור הלא אחיד, אפשרויות הטיפול נעות בין הלבנה מקומית לתרופות מרשם. הוא מציע גם מגוון אפשרויות למי שתוהה כיצד לתקן גווני עור לא אחידים כגון כוויות שמש ואקנה.

סוגי עור כהים יותר צריכים להיות זהירים מאוד בטיפול באור, והיפרפיגמנטציה נגרמת על ידי יותר מדי שמש. אם אתה יכול להפחית את החשיפה שלך, אז זה יעזור למנוע שינוי צבע.

אם אתה לא מרוצה מהיפרפיגמנטציה חוזרת ונמצא שמוצרי OTC לא צלחו

שוחח עם רופא העור על אילו טיפולים אתה יכול להציע. אתה מועמד טוב לטיפול אם יש לך שומות או כתמים כהים על העור שאתה רוצה להסיר, לפיגמנטים אחרים יש חששות הקשורים או בעיות במצבי עור אחרים כגון אקנה, כוויות שמש ונזקי שמש. בנוסף לקרמים עם מרשם רופא העור שלך מציע גם אפשרויות טיפול בהיפרפיגמנטציה, כולל מוצרי טיפוח לעור כגון קרם הגנה, קרם לחות, קרמים ואנטי פיגמנטים. תלוי בתקציב ובעוצמת הפיגמנטציה, ישנם טיפולים בסלון הדבורים או במרפאה המסייעים לך להשיג אחיזה בפיגמנטציה של הפנים שלך. בנוסף לקרם ותחליב, Oxyjette יכול גם לטפל בהיפרפיגמנטציה ובמוצרים אחרים ללא מרשם כמו משחות, שפתון, קרם לחות.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp