טיפול בפיגמנטציה מאיזה גיל אפשר להתחיל

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

תתפלאו לשמוע שפיגמנטציה של העור אצל ילדים שכיחה ורובם אינם מהווים גורם לדאגה וניתנים לטיפול בקלות. השמש היא לא רק בעיית השורשים של כתמי השמש, היא גם גורמת לכתמים כהים הנקראים כתמי גיל וכתמי כבד. הימנעות מקרינת UV הינה מכריעה למניעת היפרפיגמנטציה, מכיוון שנזק לשמש הוא הגורם לרבים מהכתמים הכהים הללו, כולל כתמי גיל.

כתמי גיל מופיעים כאשר מספר הכתמים הכהים על פני העור עולה בגלל אור השמש. כתמי גיל עד 4 שנים הם בדרך כלל תוצאה של צילומי הדם הנגרמים כתוצאה מנזקי שמש, המאיצים את תהליך ההזדקנות של העור.

במקרה של היפרפיגמנטציה וכתמים כהים

קרמי הבהרה ללא מרשם או מרשם יכולים לסייע בקיצור הזמן שנדרש לדהייה. הידרוקינונים מרשם הם אחד המוצרים הנפוצים ביותר לטיפול בכתמי גיל מכיוון שהם מאטים את ייצור הפיגמנטים ומסווים את הנקודה הכהה. אך כמובן, ללא שימוש בתרופות מרשם, קרם ללא מרשם אינו יכול להבהיר או להסיר כתמי גיל, שכן הידרוכינסון יכול לחדור לשכבת העור העליונה ולהאט את פעילותם של תאים המייצרים פיגמנט. הטיפול הטוב ביותר בבעיות פיגמנט, החל מקלואזמה ומלסמה ועד היפרפיגמנטציה לאחר דלקת (PIH), נעשה בפיקוח רפואי ובריכוז מתאים ובפיקוח רפואי. הכינו את עורכם ללייזר פיגמנט המצריך לייזר איכותי או שילוב של לייזר ולייזר לא פולשני.

אם אתה מבחין בכך שכתמי הגיל שלך משתנים בצורה

בצבע או בגודל, חשוב שתבדוק את העור פעם בשנה על ידי רופא עור. התייעץ באופן מקצועי עם הרופא או רופא העור ובקר במרפאת עור כדי לעזור לך לקבוע את הגורמים להיפרפיגמנטציה ולמצוא דרך לטפל בבטחה ולהדהות את הכתמים הכהים. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על הגורמים לנקודה האפלה שלך, כמו גם על תשעת טיפולי הכתם האפל המומלצים על ידי רופאי עור.

אם כתמי הגיל שלך מתרחשים, הווטרינר שלך עשוי לבחון את האזור הפיגמנטי מקרוב לאיתור שינויים בגוון העור ובמבנה.

אם מישהו רוצה לנסות טיפול חדש או תרופה טבעית

הוא יכול לנסות את המוצר במקום קטן בעור ולהפסיק להשתמש בו אם זה מגרה את העור. אם אתה מבחין בכתמים כהים שנוצרים במקומות אחרים בעור שלך, התייעץ מיד עם רופא העור. קרמים וסרומים יבהירו את הכתמים, עם זאת, כך שהם נתפסים מוקדם וטרם פיתחו פיגמנטציה עמוקה.

היתרונות בבחירת שיטת טיפול הם בכך שהיא יכולה לטפל ברוב צורות הפיגמנטציה

כולל היפרפיגמנטציה וכן בסוגים אחרים של מחלות עור כגון אקנה. ישנן מספר אפשרויות שעובדות באופן דומה בכדי להיפטר מהעור מפיגמנטציה. אתה יכול גם לנסות פילינג כימי וטיפולי לייזר כדי להפחית היפרפיגמנטציה, תלוי מה הגורם המקורי. הכתמים הכחולים, האפורים או החומים הנמצאים בדרך כלל על הפנים ניתנים לתיקון באמצעות קרם הגנה, קרמים, סרומים ותרופות טבעיות אחרות.

ישנם מספר מרשמים אקטואליים שעשויים לסייע בפיגמנטציה מחדש ובצלקות לבנות

אך ד"ר לורטשר אינו מצפה לשיפור משמעותי. ישנן אפשרויות טיפול שיכולות לעזור בהפחתת ציפוי המלסמה אך אינן יכולות להפחית את שכיחות המלזמה, ואין אפשרות טיפול שיכולה לעזור להפחית אותו.

אם כבר יש לך צבע עור בגלל מלזמה, ישנן מספר דרכים להתמודד עם זה. מצא את הטיפול ההיפרפיגמנטציה הטוב ביותר עבור העור שלך ודע מה גורם לכתמים הכהים שלך.

הידרוקינון, מעכב טירוזינאז, משמש לטיפול בהיפרפיגמנטציה לאחר דלקת. זוהי תרופה אקטואלית שניתן למרוח על העור לטיפול בכתמים כהים הנמוגים, כמו גם לאקנה.

קרם הלבנת עור הידרוקינון

הוא קרם אקטואלי המשמש לטיפול בכתמים כהים, זיהומים ומצבי עור אחרים כגון אקנה. ניתן להשתמש בו גם בשילוב עם קרמים מקומיים ואקטואליים אחרים לטיפול באקנה, כמו גם בסוגים אחרים של היפרפיגמנטציה ומחלות עור.

ישנם כמה כתמים וכתמים על העור שנראים כהים יותר מגוון העור הטבעי שלהם בגלל ייצור יתר של פיגמנט חום (מלנין)

גם אם יש לך כתמים או כתמים על העור שלך שנראים כאילו הם על עור כהה יותר, הם אינם תוצאה של ייצור יתר של פיגמנטים חומים, אלא תוצאה של ייצור יתר של מלנין בעור שלך.

ישנם מרכיבים מסוימים במוצרים שיכולים לעזור לדעוך את הופעתם של כתמים כהים

אשר יכולים גם לעזור להפחית את הופעתם של כתמים חומים או היפרפיגמנטציה על הפנים. לייזרים לפיגמנט יכולים להיות שימושיים לטיפול בנמשים וכתמי שמש שמשפיעים בדרך כלל על שכבת העור העליונה. אך מרבית פיגמנטים בפנים המגיבים היטב ללייזר פיגמנטים מטופלים באמצעות בדיקת חשמל (למשל כתמי גיל).

אם אתה יודע מהיכן נובעים הכתמים הכהים שלך

המשך לקרוא כדי לברר כיצד להיפטר מהם. אם אתה קורא להם כתמים כהים מעצבנים, הם מעצבנים, ואם אתה רוצה להיפטר מהם, אתה צריך לקרוא להם טלאים. כתמים אלה הם סימן לפגיעה בעור, אך לא תמיד אתה רוצה אותם על הפנים שלך.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp