טיפול בפיגמנטציה שאלות נפוצות

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

בלוג זה דן בחמש שאלות נפוצות בנושא פיגמנטציה שיעזרו לך להבין טוב יותר את אפשרויות הטיפול העומדות לרשותך ואת היתרונות האפשריים של טיפול באור אדום. במאמר אורח זה, שכתב ד"ר JD, רופא עור ופרופסור לרפואת עור באוניברסיטת קליפורניה, סן דייגו, אענה על השאלה: "איך טיפול באור אדום יכול לעזור לי?" מאמר זה מפרט חמש שאלות נפוצות ונפוצות על הטיפול בפיגמנטים בפנים והשפעותיהם האפשריות על גוף האדם כדי לעזור לך להבין את הבעיות בטיפול בפיגמנטציות בפנים.

ראשית

אם יש לך הפרעת פיגמנטציה, בדוק אותך רופא עור מוסמך שתהיה בטוח שטיפול קולני מבחינה רפואית יעזור לטיפול. במידת הצורך, התייעץ עם רופא עור להיפרפיגמנטציה, הנוגע לסוג עור מסוים. מומחה אחד שיכול לעזור לך לשלוט ולטפל במצב עור זה הוא מרפאת ד"ר מרווה, שם תוכל לקבל את הטיפול הטוב ביותר בפיגמנט העור בלייזר במומביי. במרכז הכירורגיה הקוסמטית YS Medspa, אחת ממחלות העור הנפוצות ביותר שאנו מטפלים בהן היא שינוי צבע פיגמנט לא רצוי.

רבים מלקוחותינו באזור ונקובר פונים למשרדנו למוצרי טיפוח עור וטיפולי לייזר בכדי להבהיר את הפיגמנטציות הקיימות.

יש גם כמה תרופות טבעיות שמתפרסמות ברשת ואומרים שהן מסלקות פיגמנטציה בעור

אבל האם הן באמת עובדות? אין בהחלט דרך בטוחה למנוע פיגמנטציה של העור, אך אם תמלא אחר ההצעות לעיל, תוכל בהחלט להפחית או לעכב את מצבי הפיגמנט שלך. דנו ב -9 תרופות ביתיות שיכולות לעזור לך להיפטר מפיגמנטים בפנים וממלזמה. בהחלט יש כמה "תרופות טבעיות" שפורסמו באינטרנט וכי לדעתם הם מסוגלים להסיר פיגמנטציה של העור.

אם יש לך בעיה בפיגמנטציה

אנו ממליצים לפנות לייעוץ ואבחון אצל רופא עור מוסמך. פנה לרופא עור שיכול לעזור לך לקבוע את הגורם להיפרפיגמנטציה ולמצוא דרך לטפל בבטחה ולהדהות את כתמיך הכהים. להלן מספר שאלות נפוצות וכיצד המרפאה שלנו יכולה לעזור לך למצוא את הפתרונות שאתה זקוק להם.

כיצד היית מייעץ למי שמחליט לנסות מוצר להסרת פיגמנט או לפנות לטיפול רפואי? ישנם טיפולים רפואיים שיכולים להיפטר מפיגמנטים, אך הם יכולים לשכוח להיפטר מהפיגמנטים.

התייעצות עם רופא מוסמך

היא הצעד הראשון לקבוע כיצד ניתן לטפל בצורה הטובה ביותר בהיפרפיגמנטציה. כרופא עור, הקביעה איזה סוג של טיפול בדיכרומיה מתאימה לך תלויה אך ורק בסוגי הפרעות הפיגמנטציה שיש לך. מלבד זאת, הנה כמה שאלות נפוצות על עלויות הטיפול בפיגמנטציה ויתרונותיו. לא ניתן לציין את המחיר המדויק של טיפול פיגמנט, שכן הוא משתנה מאדם לאדם בשל אופי פיגמנטים העור עצמם וחומרת השפעותיהם.

אם אתה מטפל בזהירות בבית בפיגמנטציה שלך

אתה יכול לצפות לשיפור ניכר בתוך חודש. אין גבול לכמה זמן להיפטר מפיגמנטים, אך אם אתה מטפל בזהירות ומטפל בזהירות מההתחלה, עליך לצפות לראות שיפורים ניכרים בתוך חודש. אנשים שעוברים פיגמנטציה בלייזר לא צריכים להשתמש בשזית במשך ארבעה שבועות לפני הטיפול או להשתזף עד ארבעה חודשים לאחר הטיפול. אם אתה מוכן לחדש את העור שלך או להסיר פיגמנטציה, ייתכן שהגיע הזמן לחשוב מחדש על האופן שבו אתה מתייחס אליו. הטיפולים הקיימים כיום להסרת היפרפיגמנטציה יכולים להיות פשוטים כמו מעבר לתרופה שאינה מחשיכה את העור. במקרה של מלסמה ופי, אפשרויות הטיפול המקומיות כוללות טיפולים מקומיים, וחשוב מאוד שתתחיל בטיפול לפחות שבועיים לפני כן. גווני עור מתונים עשויים לגלות שהטיפול מתאים להם ביותר, אך הוא עלול לגרום לבעיות עבור אנשים עם גוון עור כהה יותר.

שימוש קבוע בקרם הגנה יכול להגביל את הפיגמנטציה מנזקי השמש הנגרמים על ידי אור השמש

אך לא תמיד זה מונע מבעיות פיגמנטציה לחזור. יותר מדי שמש עלולה לגרום להיפרפיגמנטציה, שנגרמת על ידי היפרפיגמנטציה, ואם תוכלו להפחית את החשיפה, זה יעזור במניעת שינוי צבע. זה חשוב במיוחד לאנשים עם גווני עור כהים יותר, מכיוון שהעור שלך רגיש יותר אליו.

כמומחה בפיגמנטציה של לייזר בעור במומבאי

אני נתקל במספר שאלות של אנשים בנושא זה. לאנשים יש כל כך הרבה שאלות שהם תמיד מחפשים תשובות, ומכיוון שעור הוא אחד החלקים הרגישים ביותר בגופנו, אנשים נוטים להיות מודאגים ויש להם ספקות לגבי טיפולים פיגמנטיים שמבקשים לקבל תשובות רציניות. רשמתי כמה מהספקות הנפוצות ביותר שלי לגבי פיגמנטציה בעור למי שטרם יצר איתי קשר או שהספקות שלו בוטלו.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp