טיפול בפיגמנטציה איך זה עובד

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

בבלוג זה אנו מדברים על כל מה שצריך לדעת על הסרת פיגמנט לייזר וכיצד פועל לייזר PICO, החל מיסודות ההליך וכלה במידע החשוב ביותר אודות הטיפול.

טיפול בהיפרפיגמנטציה מסייע בהפחתת פיגמנטציה על ידי הגדלת מחזור התאים על ידי מתן במקביל לטיפול. הוא משמש כקרם מקומי לטיפול במחלות עור כגון כוויות שמש, אקנה, עור פיגמנטי ופיגמנטים אחרים.

אם יש לך עור כהה

אתה יכול לבחור בפילינג כימי במקום טיפול בלייזר במידת הצורך. קליפות הבהרת עור שימושיות גם להצערת העור, שם נראים כתמי גיל ופיגמנטציה כהה. כדי לקבוע אם טיפולי לייזר הם הגישה הנכונה לעור שלך, עליך להעריך את בעיות הפיגמנט שאתה חווה ולהציע את שיטת הטיפול הטובה ביותר. פילינג כימי לא יכול להיות נחוץ לטיפול במחלות עור כגון כוויות שמש, אקנה וקרמי הלבנה.

אנשים מכל גווני העור יכולים להשתמש בכל הטיפולים שלעיל, אך אם יש לך גוון עור כהה יותר, יתכן שתזדקק ליותר זמן כדי שהטיפול יעבוד.

המשך לקרוא

כדי ללמוד עוד על הגורמים לכתמים כהים ואילו תשעה טיפולים מומלצים על ידי רופאי עור. זיהוי סוג הכתמים שיש לך יקבע איזה טיפול להסרת פיגמנט בסינגפור יעיל ביותר עבורך. כאשר אתה חושב על הסרת פיגמנטים מסוג IPL, עליך לוודא שהסימנים שאתה רואה על עורך הם למעשה פיגמנטים ולא משהו אחר. זה קובע אילו סוגי תרופות, קרמים, לייזרים וכו 'יעילים ואיזו השפעה יש להם.

פנה לרופא עור כדי לקבוע את הגורם להיפרפיגמנטציה ולמצוא דרך לטפל בבהירות ולהדהות את כתמיך הכהים.

להסרת פיגמנט לייזר יש השפעה יעילה על תאי העור ומספקת תוצאות גלויות ב 1-3 טיפולים בלבד

יתרון אחד של טיפול זה הוא שהוא יכול לטפל ברוב צורות העור הפיגמנטלי, כולל כתמים כהים, עיגולים כהים סביב העיניים וכתמים כהים על העור. טיפולי פיגמנט עור בלייזר הם פשוטים יחסית ולא מורכבים ומאפשרים לך לחדש את הפעילות היומיומית שלך בזמן הקצר ביותר. למידע נוסף על טיפולי לייזר, פנה לרופא העור לקבלת ייעוץ בחינם והסתיר פיגמנטים לא מושכים שהושפעו מהעור שלך!

אם ברצונכם להפחית את הפיגמנטציה מהר יותר מאשר מיקרו דרמס

dermABrading היא אולי האפשרות הטובה ביותר. ישנן מספר דרכים שעובדות באופן דומה בכדי להיפטר מהפיגמנטציה בעור. במקרה של מלסמה ופי, טיפולים מקומיים כוללים קרם הגנה מקומי, תרופות נוגדות דלקת וקרמים מקומיים, כמו גם טיפולי לייזר.

מרשם – הידרוקינון עמילן הוא אחד המוצרים הנפוצים ביותר לפיגמנטציה שכן הוא מאט את ייצור כתמים כהים פיגמנטיים ונמוגים.

הידרוקינון חוסם את ייצור המלנין בעור וניתן לתארו ככזה שנשאר רגוע בתהליך הטיפול. זה הופך להיות קל יותר על ידי הפחתת כמות הפיגמנטים (מלנינים) שהעור שלך מייצר ומהווה עמוד תווך בטיפול בפיגמנטציה של העור.

זה מונע מתאי העור שלך לייצר פיגמנטים ומבטיח תוצאות ארוכות יותר

אם אתם סובלים מהיפרפיגמנטציה הנגרמת על ידי שמש, הריון או פגיעה בעור, ניתן להשתמש בטיפול ב- IPL כדי להילחם בצורה זו של היפרפיגמנטציה. פיגמנטציה הינה בעיה נפוצה בעור ומתרחשת בדרכים רבות ושונות, אך ניתן גם להפחית, לשפר או אפילו להפחית לחלוטין על ידי שימוש בטיפולים נגד פיגמנטציה. בסינגפור ישנם טיפולים יעילים להסרת פיגמנטים, וכבר אינך צריך לסבול מפיגמנטים בעור. אלה נעים בין מלזמה להיפרפיגמנטציה וכולם יעילים בדרכם ובשילוב שלהם.

למרות שהוא בדרך כלל מתמוסס מעצמו

אתה יכול לזרז את ההמסה על ידי שילוב טיפולים נגד פיגמנטציה כגון קרמים להלבנה, קרם הגנה, קרם לחות ומסנן קרינה. חלק מטיפולים אלה עובדים עם מרכיבים נבחרים להפחתת הפיגמנטים. הקרם המקומי הנפוץ ביותר שנקבע להסרת פיגמנטים של מיזו הוא קרם הידרוקינון שנוצר במיוחד על בסיס הידרוקינון. קרם הברק נגמר – ה – אבל הוא זמין גם במגוון צורות ובצבעים שונים.

Lightening Essence הוא עוד טיפול בפיגמנט שבכוחו לשנות את עורכם לטובה. אינטנסיבי פועם אור (IPL) הוא שהוא משתמש באור לטיפול בבעיות עור, במיוחד בבעיות פיגמנטציה, ולהצערת העור.

טיפול זה פועל באמצעות מריחת לייזר ישירות על תאי המלנוציטים

האחראיים על ויסות רמות המלנין בגוף. פיגמנטציה בלייזר מוסרת באמצעות טכנולוגיית לייזר לא פולשנית כדי לחסל מלנינים (פיגמנטים) מתאים אלה. הוא מהיר, עדין, לא פולשני ומסיר את מראה הפיגמנטים לקבלת תוצאות מיטביות. לצורך הפחתת פיגמנט, טיפול בלייזר אחת לכמה חודשים יספיק בכדי להשיג את התוצאות ולהפחית את הפיגמנטציה.

קילוף GA

הוא שילוב של טרטינואין והידרוקינון, ויישום לטווח קצר יכול לשפר את המראה של כתמים כהים ואף לטפל במחלות כגון מלזמה. אם אתה מנסה משהו חדש כדי לטפל בנקודה האפלה שלך, אתה לא צריך להסתכל רחוק יותר מאשר להשתמש בלייזר לא פולשני. זה עובד על ידי שיפור שינוי צבע והפחתת פיגמנטציה בעיניים, בעור ובגוון העור.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp