טיפול בפיגמנטציה פילינג כימי

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

פילינג כימי קיים מזה זמן מה והם אידיאליים להצערת העור וטיפול באקנה, צלקות אקנה וכל סוג של פיגמנטציה, ולכן הם כל כך שימושיים להפחתת ההשפעות של אקנה ומחלות עור אחרות כגון כוויות שמש ונזקי שמש .

פילינג כימי יכול לשמש לטיפול במגוון מצבי עור והם אחד מטיפולי טיפוח העור שעליכם לקחת בחשבון מכיוון שהם מספקים תוצאות נהדרות

כדי ללמוד עוד על הסוגים השונים של עטיפות פנים כימיות, כולל השפעותיהן על סוגי עור שונים, תוכלו להשתמש בספרייה הנרחבת של רופאי עור קוסמטיים ב- DocShop כדי ליצור קשר עם מומחה לטיפול בעור.

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חשוב לעקוב אחר העצות בנושא פילינג כימי וטיפול לאחר הרופא או רופא העור. טיפולים ביתיים מסוימים עובדים על מקרים קלים של כתמי גיל, אך פילינג כימי עמוק עלול לגרום להבהרת עור קבועה ולהיפרפיגמנטציה. כדאי לשקול לראות פילינג לפנים או טיפוח עור מקצועי שיכולים לטפל בנקודת הגיל שלך בקליפה כימית עמוקה, תלוי כמה חזקה ההיפרפיגמנטציה. חולים פוטנציאליים צריכים לפנות לייעוץ אצל רופא עור קוסמטי מוסמך לפני כל ניתוח. הקפד לפנות לרופא עור מוסמך לפני שמורחים קילוף אקונומיקה או כימי אם יש שאלה לגבי פיגמנטים על העור שלך.

אורך והתוצאות של פילינג כימי תלויים במצב העור שלך ובעומק העור. זמן ההחלמה של פילינג כימי תלוי בסוג הקליפה שמורחים, שכן כל אחד מהקליפות הללו משפיע על העור בדרגות שונות.

תלוי כמה עמוק ההיפרפיגמנטציה נכנסת

ייתכן שתצטרך לבצע כמה פילינגים כימיים כדי לתקן את גוון העור שלך. פילינג כימי מסוים יכול להועיל מאוד בטיפול בהיפרפיגמנטים, אך עליך לשפוט אילו פילינגים מתאימים לך על סמך בריאות העור ופיגמנטים בעור.

לפני פילינג כימי

מומלץ לחולים להכין את העור בקרם מיוחד. זה מוביל לעור שחודר עמוק יותר ויכול להתאושש מהר יותר, כמו גם לסיכון מופחת לשינויים בפיגמנט לאחר קילוף כימי. אם אתם מחפשים מוצר לטיפוח העור שגורם לעור שלכם להיראות כמשי, עליכם בהחלט לנסות פילינג אכימי. שימוש בתכשיר המקלף את העור מספר שבועות לאחר הקילוף יעזור לכם להשיג תוצאה חזקה עם פילינג כימי, במיוחד לאלו הסובלים מהיפרפיגמנטציה.

פילינג כימי יכול להסיר שכבות עור היפרפיגמנטיות ולחשוף תאי עור שלא נפגעו מהשמש

השימוש בקליפה כימית הופך את עורך לרגיש מאוד לשמש מכיוון שמגיחה שכבה חדשה של תאי עור. פילינג כימי מסיר את השכבה העליונה (תא העור) וחושף את השכבה הפנימית ביותר, את השכבה עם רמת המלנין הגבוהה ביותר (פיגמנטציה). יש דור הבא של מוצרים קלופים כימיים שהוכחו שהם עובדים הרבה יותר טוב מהדור הקודם, במיוחד עבור אנשים עם מחלות עור כמו כוויות שמש.

ניתן להשתמש בפילינג כימי בהיר בשילוב עם מוצרי טיפוח אחרים לעור כגון מסנני קרינה ומסנני קרינה. ניתן להשתמש בפילינג כימי קל בשילוב עם קרם הגנה או קרם הגנה אחר.

פילינג כימי קל מתאים לאקנה צלקתית קלה ואקנה לאחר דלקת, אך אינו מתאים לקליפות אגרסיביות יותר. ברצוני להזכיר כי רופא העור שלך יקבע אם פילינג כימי הוא הטיפול הנכון עבורך, תוך התחשבות בתופעות לוואי אלו.

חולים עם מידה מסוימת של פיגמנטציה טבעית נוטים יותר לפתח פיגמנטים חומים לאחר פילינג כימי, ולכן יש לנקוט באמצעי זהירות מיוחדים. אם לחולה יש עור כהה, ניתן לרשום חומרי הלבנת עור שיעזרו בשינויים אפשריים בפיגמנט לאחר הקילוף.

ד"ר ביבי גאלה

מ"אסתטיקה בריטית ", הוסיף: 'פילינג כימי מאפשר לך למרוח את החומצה על פני העור כדי להסיר תאים פגומים והם מוסרים. קילוף חומצה גליקולית הוא אפשרות טובה מכיוון שהחומצות תוקפות את המשטחים ושכבות העור. ניתן גם להשתמש במעטפת כימית העשויה מחומצה לקטית, העדינה על העור אך עלולה לגרום לגירוי.

אם יש לך כתמים כהים עמוקים או צלקות אקנה

זו לא הבחירה הנכונה עבורך, אך עליך להיות מודע לכך שיש קליפות כימיות אחרות לטיפול בעור היפרפיגמנטי. סוג זה של קילוף כימי הוא דרך נהדרת להפוך את היפרפיגמנטציה הנגרמת על ידי הזדקנות הצילום של הצלקות ואור השמש. על ידי הבהרה וחריקה של צלקת האקנה שלך, אתה יכול להבהיר את העור באמצעות היפרפיגמנטים כדי להכין את העור לטיפול בלייזר או פילינג כימי אחר.

פילינג כימי הם פרוצדורות בהן מורחים כימיקל על העור

כדי להרוס את השכבות הפגועות החיצוניות ובכך להאיץ את תהליכי הקילוף הרגילים. פילינג כימי משתמש בתמיסה חומצית להסרת השכבות החיצוניות הפגועות של העור. זה נעשה על ידי החלקה של מרקם עור הפנים באמצעות כימיקלים לטחינת עור מת ושיפור גוון ומרקם העור. פילינג כימי משתמש בתמיסות כימיות להסרת שכבת העור הפגומה הפנימית, כמו צלקות אקנה והיפרפיגמנטציה עקב הזדקנות הצילום.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp