טיפול בפיגמנטציה כמה טיפולים נדרשים

ישנם מספר סוגים של פיגמנטציה בעור שניתן לטפל בהם באמצעות טיפול לייזר רפואי (IPL) וסוגים אחרים שניתן לטפל בהם רק בשילוב של טיפולים מקומיים, כגון טיפול לייזר מקומי. נעשה שימוש במגוון מרכיבים וטיפולים לטיפול בהיפרפיגמנטציה באפידרמיס ופוסט-דלקת בדרגות שונות של הצלחה. ישנם מספר טיפולים זמינים לעור אפידרמיס, פוסט-דלקתי והיפרפיגמנט וסוגי עור אחרים, בחלקם ניתן לטפל לא רק על ידי טיפול מקומי אלא גם על ידי שימוש בלייזרים רפואיים ו / או בשיטות טיפול אחרות. מגוון נושאים וטיפולים שימשו לטיפול בהיפרפיגמנטציה באפידרמיס או לאחר דלקת ביעילות והצלחה משתנים.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת טיפול בהסרת פיגמנט

הוא זיהוי נכון של סוג הפיגמנט ובחירת הלייזר המתאים בהגדרה הנכונה. זיהוי סוג הכתמים שיש לך חשוב לקבוע איזה סוג של תרופות, קרמים ולייזרים יהיו יעילים, אם בכלל.

מספר הטיפולים תלוי בסוג הפיגמנטציה שיש לך

בגודל הפיגמנט ובכמה זמן צריך לטפל. אם פיגמנטציה משפיעה על שטח גדול של העור והוא חמור, יתכן שתזדקק ליותר מ -4 טיפולים. זה יקבע אילו טיפולים להסרת פיגמנטים בסינגפור יעילים ביותר עבורך.

חלק מהנגעים הפיגמנטיים דורשים מספר טיפולים לקבלת תוצאות אופטימליות

אך חלקם ניתנים לפתרון בעזרת טיפול יחיד. ישנם נגעים בפיגמנט, כגון פיגמנטים על פני העור, בהם הפיגמנטציה כה חזקה שהיא גורמת לגירוי וכאב. נגעים אלה עלולים לגרום לכאב וגירוי ודורשים מספר טיפולים לקבלת תוצאות אופטימליות. קצת פיגמנטציה באזור העור שבו אתה יכול לתקן עם הטיפולים האישיים.

להליכי טיפול נוספים, בהחלט כדאי להתייעץ עם רופא עור במרפאה של אמונך כדי לקבוע את הטיפול המתאים להיפרפיגמנטציה האישית שלך. אם נדרש טיפול נוסף, ניתן לפנות לרופא המתמחה בטיפול במחלות עור, כמו רופאי עור.

אם יש לך טיפול בהיפרפיגמנטציה במיקרו עור

ישנן מספר אפשרויות שעובדות באופן דומה כדי להיפטר מהפיגמנטציה בעור שלך. הקוסמטיקאית של ה- Sanctuaire Luxe Day Medspa תספק מידע על הצעות טיפול אלו ואחרות. ד"ר ג'ניטון מציע טיפול היפר-פיגמנטי במשרד הכולל מגוון אפשרויות טיפול מקומיות, כמו קרמים אנטי דלקתיים, מקומיים וטיפול בלייזר מקומי. במקרה של מלזמה ופיח, אפשרות הטיפול המקומית כוללת שילוב של טיפול בלייזר, דרמטולוגיית לייזר ומיקרו-דרבשן וכן מספר טיפולים אחרים למחלות עור.

טיפול בהיפרפיגמנטציה לא רצויה דורש לעיתים קרובות שילוב של טיפול ביתי והתערבויות במשרד

סוג זה של טיפול דורש מספר רב של פגישות טיפול, גורם לאי נוחות משמעותית במהלך הטיפול ועשוי לדרוש המשך טיפול להשגת תוצאות סבירות. במקרים רבים נגעי פיגמנטציה מוסרים רק באופן שלם וזה דורש סבלנות כדי לראות תוצאות. לפעמים, יכולים לחלוף מספר חודשים עד שהפיגמנטציה והצלקות נעלמים ואף לבצע שיפורים קטנים. אין שום ערובה שהיא תניב תוצאות משמעותיות גם בטווח הקצר, ישנם מספר טיפולים אחרים להפחתת פיגמנטים וצלקות.

IPL (לייזר הידרוקינון)

למשל, נחשב לטיפול הטוב ביותר בהיפרפיגמנטציה, אך הוא מסוכן ואף עלול להחמיר את המצב, ואינו מומלץ לחולים עם גווני עור כהים יותר. אתה יכול להשתמש בשילוב של קרמים מקומיים וטיפול בלייזר כדי להשיג את התוצאות היעילות ביותר. תלוי בסוג העור ובצבע העור, נדרשים מספר פגישות טיפול בלייזר ותצטרך להתכונן לטיפול על מנת לקבוע פגישה. טיפול זה הוא לרוב היעיל ביותר בשילוב עם התערבויות ביתיות וביורוקרטיות.

זה אינו מורשה לטיפול בויטיליגו, אך ניתן להשתמש בו לשיקום פיגמנטים בעור אצל מבוגרים וילדים עם ויטיליגו. Pimecrolimus tacrolimis הוא חומר נוגד פיגמנטציה שאינו סטרואידים ומשמש במגוון דרכים.

תלוי בתקציב ובעוצמת הפיגמנטציה, ישנם טיפולי סלון ומרפאה המסייעים לך להשיג אחיזה בפיגמנטים בפנים שלך. אם יש לך תקציב או שאתה רוצה להוציא PS200 על טיפולי היפרפיגמנטציה, טיפול בבית הוא הדרך הטובה ביותר.

כדי לקבוע אם הטיפול יעיל לבעיות העור שלך, הערך את הפרעות הפיגמנטציה שאתה חווה והציע את שיטת הטיפול הטובה ביותר. אתה יכול גם להתייעץ עם אחד הרופאים שלנו כדי להחליט אם טיפולי לייזר הם הגישה הנכונה לעור.

לדוגמא

אם יש לך רק כתמי ויטיליגו קטנים וצבע העור הטבעי שלך בהיר מאוד, ייתכן שלא יהיה צורך בטיפול נוסף. אם יש לך גוון עור בהיר, בינוני או כהה, אסור להשתמש בטיפולי היפרפיגמנטציה. בעלי עור כהה יותר עשויים להזדקק ליותר זמן וטיפולי היפרפיגמנטציה אחרים.