טיפול בפיגמנטציה כמה זמן לוקח הטיפול

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

למרות שרוב האנשים שוקלים לייזר והסרת שיער באותה סט, טיפול בלייזר אינו הטיפול היחיד במלזמה, הצורה הנפוצה ביותר של נשירת שיער. הטיפול מורכב משילוב של אור דופק וטיפול בלייזר עם הסרת שיער מהעור. טיפול לייזר משולב זה הוא אבן הפינה לכל חולי המלזמה העוברים כיום טיפול זה.

מספר הטיפולים תלוי במידת הפיגמנטציה ובסוג הפיגמנט שאתה מטפל בו

המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על הגורמים לכתמים כהים ועל איזה מתשעת הטיפולים ממליצים רופאי עור. אילו טיפולים יעילים ביותר ומתי לבצע גווני עור כהים יותר, איזה טיפול מסוכן וכמה זמן לוקח הטיפול?

כדי להבטיח שאתה מוכן, הנה רשימה של מה שאתה יכול לצפות מפיגמנטציה בלייזר. זכור לתכנן טיפולי לייזר נוספים אם ברצונך לטפל בזקיקי השיער שלך.

לטיפול מתקדם

בהחלט כדאי לפנות לרופא עור במרפאה שאתה סומך עליה שייקבע את הטיפול המתאים להיפרפיגמנטציה האישית שלך. כדי לקבוע פגישה, עליכם להתכונן לטיפול. אל תצפה לתוצאות מהירות – זה יכול לקחת כמה חודשים לפני שתבחין בשיפור בהיפרפיגמנטציה שלך באמצעות חומצה קוג'ית מקומית. אם אתה לא בהכרח רוצה לחכות שהכתמים יתבהרו באופן טבעי, טיפול זה יכול לעזור להאיץ את זמן ההלבנה.

תלוי בגודל האזור שיש לטפל בו, פיגמנטציה בלייזר יכולה לקחת כ- 20-30 דקות. טיפולי לייזר מסורתיים אורכים בין 30 דקות לשעתיים, תלוי במשטח שיש לטפל בו. זה יכול לקחת שבועות או חודשים עד שהעור מחלים, ולפעמים אפילו יותר.

אם אתם סובלים ממלזמה סוררת או מבעיות פיגמנטציה אחרות

תוכלו לגלות כיצד טיפול יכול לעזור בהסרת פיגמנטים. פנה לרופא העור שלך כדי לקבוע את הסיבה להיפרפיגמנטציה ולמצוא דרך לטפל בבטחה ולהדהות כתמים כהים. אם יש לך שומה או כתם כהה שאתה רוצה להסיר, או בעיות פיגמנטציה אחרות, ייתכן שאתה מועמד טוב לטיפול. בעוד טיפול יכול לסייע בביטול סימני הזדקנות, נזקי השמש וטיפולי פיגמנט אינם יכולים לעצור את התהליך.

בהתאם לדאגות הפיגמנטציה

אנו ממליצים להשתמש בטיפולי הצערת עור עם לייזר PicoSure כדי להבטיח שתקבל את התוצאה הטובה ביותר האפשרית. בטיפולי תחזוקה משתמשים לעתים קרובות גם בלייזרי Q-switch כדי למנוע היווצרות פיגמנטים לאחר הטיפול. בטיפולים מבוססי לייזר תראו את התוצאות לאחר הריפוי, שלרוב הוא כחמישה עד שבעה ימים לאחר הטיפול.

עבור פיגמנטציה, טיפול בלייזר אחת לכמה חודשים יהיה אידיאלי להשגת התוצאות ולהקטנת שטח הפנים של הפיגמנטים. יישומים לטווח קצר יכולים לשפר את המראה של כתמים כהים או אפילו לטפל במחלות כגון מלזמה.

שאלה נפוצה שאני תמיד מקבל ממטופלים

היא האם אני חושב שהם צריכים לקחת יום חופש לאחר הטיפול, אבל התשובה היא שלא. הדבר היחיד שאתה יכול לעשות לאחר הטיפול הוא להימנע משימוש ברטינול או במוצרי עור למשך מספר ימים ולהימנע מחשיפה לשמש עד שלא יהיו סימני דלקת באזור המטופל. זה יכול להוביל לפיגמנטציה קבועה או לא סדירה באזורים המטופלים ולשרוף את הפיגמנטים. אם זה לא המצב בטיפול, אתה יכול להישאר בחוץ בשמש, אבל אתה תהיה טיפש ועליך להימנע מכל חשיפה לשמש למשך שבוע לפחות.

לקוחות העוברים טיפול בפיגמנט עם SILK חייבים להכין את העור לפני טיפול בלייזר בכדי להבטיח את בטיחות הלקוח ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות

ניתן להימנע מהיפרפיגמנטציה גם על ידי הקפדה על כך שהרופא שלך זיהה את המחלה מראש ושימוש בטיפולי הלייזר הנכונים. לאחר שהאזור המטופל הוכן וטופל בהוראות מומחה היופי שלך, אין זה סביר שהפיגמנטציה תחזור.

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בעת טיפול בהסרת פיגמנט

הוא זיהוי נכון של סוג הפיגמנט ובחירת הלייזר המתאים בהגדרה הנכונה. איזה סוג טלאים יש לך קובע איזה סוג של תרופות, קרם או לייזר יעילים עבורך. זה יקבע איזה סוג של פיגמנטציה יהיה לך ואילו טיפולי הסרת פיגמנט היו היעילים ביותר בסינגפור. כמו שאמרתי, הסרת פיגמנט בלייזר היא מאוד אינדיבידואלית ותלויה במידת הפיגמנטציה ובסוג העור.

תלוי באדם

המלסמה יכולה להגיב לטיפול תוך מספר חודשים או להיות קבועה ולהיעלם תוך מספר שנים. מלסמה עלולה לגרום לכאבים עזים בעור ובהתאם לסוג העור ולגוון זה יכול להימשך זמן רב ולהיות קבוע או לא. תלוי בצבע, במרקם ובסוג הטיפול שתקבלו להסרת פיגמנטים, המלסות עשויות לדהות ודהות לאורך שנים רבות או שהן מגיבות לטיפול והן קבועות או לא ואינן יכולות.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp