טיפול בפיגמנטציה וטיפול במלזמה

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

פיגמנט – סרום תיקון משלב שילוב של קרם הגנה, קרם הגנה ומקל – על קרם הגנה כדי להקל על שינוי צבע ולשפר את הטון בפחות משבועיים. טיפול ופיגמנט וכן מוצרי טיפוח לעור מהווים טיפול מבטיח להיפרפיגמנטים.

הוא מכיל הידרוקינון, המונע ייצור מלנינים חדשים (פיגמנטים של העור), טרטינואין, המסייע לקילוף ושטיפה של המלנינים הקיימים, והידרוקורטיזון, המסייע להרגעת העור עם החומרים הפעילים. אם התרופות מכילות הידרוקינונים, ניתן למרוח אותן על כתמי עור כדי להבהיר אותן על ידי הפחתת תכולת המלנין בהווה.

הוא מוחל גם על Txa אקטואלי – חומצה טרנאקסמית – שהיא מרכיב פעיל רב עוצמה המשמש לטיפול במלזמה בכדי להבהיר את העור ולשפר את צבע השינוי. אם אתה מנסה משהו חדש לטיפול בכתמים כהים, אתה לא צריך להסתכל רחוק יותר משימוש בטרטינואין וחומצה טרנסאקסמית. ניתן למרוח אותו גם על פני העיניים, האף, הפה והאוזניים כדי לשפר את צבע השינוי.

חומצה אזלאית מקומית

המאושרת לטיפול באקנה וולגריס, שימושית גם בהיפרפיגמנטציה לאחר דלקת. טיפולי רטינואיד מבוססי קרם יעילים גם במלזמה מכיוון שהסיכון לדלקת כל כך נמוך. עבור הידרוקינונים, טיפולים אקטואליים של hyperPIGMENTAL עשויים לכלול שימוש בטרטינואין מקומי ובחומצה טרנסאקסמית בשילוב עם מרכיבים מקומיים אחרים כגון בנזודיאזפינים.

יתרון נוסף בבחירת שיטת טיפול הוא בכך שהיא יכולה לטפל ברוב צורות הפיגמנטציה, כולל היפרפיגמנטציה של העיניים, האף, הפה, האוזניים, השפתיים וחלקי גוף אחרים.

אם ברצונך להפחית את הפיגמנטציה מהר יותר באמצעות מיקרו דרמס

זו עשויה להיות אפשרות טובה. אפשרויות הטיפול נעות בין הלבנה מקומית לתרופות מרשם, אך ד"ר ג'ניטון מציע טיפול היפרפיגמנטציה משרדי הכולל מגוון טיפולים מוצעים כגון קרצוף עור, קרמים ובלמים. ראשית, נסה לשלב את הקליפה הכימית של Office שלך (SilkPeel) עם שחיקה של מיקרו דרכים ונסה לשלב את שניהם. כשמדובר בהתמודדות עם היפרפיגמנטציה, מארק מציע שלושה טיפולים שונים שהוא מציע בספא שלו. טיפולים אלה מוצעים על ידי ד"ר ג'ניטון, רופא עור במחלקת הבריאות והשירותים האנושיים בארה"ב.

טיפול זה כולל מוצרי הלבנה אקטואליים כגון קרם הגנה, קרמים ומזור מקומי. טיפול זה מורכב משילוב של אור דופק, קרם לחות מקומי, אנטי דלקתי ומזור לחות וטיפול קל.

להלן רשימה של כמה טיפולים איורוודים המשמשים לאנשים עם כתמים כהים

כמו גם המרכיבים המוצעים לכל מוצר. עבור מוצרים ללא טיפוח עור הידרוקינון, ד"ר מיטשל מייעץ להשתמש במוצרים המגבירים את מחזור התאים ומכילים חומרים פעילים המטפלים בשינוי צבע העור, כמו קרם הגנה. ד"ר ג'ניטון אומר כי קרם הגנה יומי הוא ללא ספק הדרך היעילה ביותר למנוע ולטפל בהיפרפיגמנטציה.

הידרוקינון זמין בקרמים ל -4 מרשמים והוא מנוסח עם טרטינואין

מרכיב פעיל במוצרי אנטי אייג'ינג רבים. אתה צריך אהה-אה עדין כדי להיפטר מהכתמים הכהים על העור שלך ומכל הסימנים האחרים להיפרפיגמנטציה. ניתן להשתמש בזה במקום הידרוקינונים ורטינואינים, אך יכול גם לגרום לגירוי בעור וגירוי.

הידרוקינון נמצא בשימוש שנים רבות והוא תקן הזהב בטיפול בהיפרפיגמנטציה של הפנים

תופעות לוואי נקשרו עם הידרוקינונים, כולל גירוי בעור, גירוי בעור, פריחות ואפילו סרטן העור. Hydrochin אחד, אך היעילות של חומרים פעילים ידועים שונה ואין טיפול מקובל בפיגמנטציה של היפרפ על הפנים, שנראה קשה. שטרנהאם מזהיר ומזכיר לנו כי "היפרפיגמנטציה היא רב-פקטוריאלית ויכולה להיות מופעלת על ידי גורמים גנטיים, מטבוליים, הורמונליים או סביבתיים." ״אז אין טיפול אחד שיכול לרפא אותה לחלוטין.

המשך לקרוא

כדי ללמוד עוד על הגורמים לכתמים כהים ואילו תשעה טיפולים מומלצים על ידי רופאי עור. לטיפול מתקדם, בהחלט כדאי להתייעץ עם רופא עור במרפאה שאתה סומך עליה כדי לקבוע את הטיפול המתאים להיפרפיגמנטציה האישית שלך. אם אינך מרוצה מהיפרפיגמנטציה החוזרת ונשנית ומוצאת שמוצרי OTC לא צלחו, שוחח עם רופא העור על הטיפול הטוב והיעיל ביותר מבין כל טיפולי ההיפרפיגמנטציה שניתן להציע לך.

תרופות ביתיות וטיפוח עור בריא מתאימות לכולם, אך זכרו להתייעץ עם הרופא לפני שתנסו פילינג כימי או טיפולי היפרפיגמנטציה אחרים.

לפעמים קילוף כמונותרפיה מועיל, לפעמים לא, אך טיפולים משולבים עם מוצרים אחרים לטיפוח העור כגון קרם הגנה ומסנן קרינה יכולים להיות טיפולים יעילים ובטוחים כנגד מלסמה סוררת.

ד"ר רוס אומר כי טיפולי לייזר אינטנסיביים יותר

שיכולים לחדור עמוק יותר לדרמיס, יכולים להיות יעילים יותר מקילוף כימי כמונותרפיה למלזמה סוררת. ד"ר נבט מסכימה ומציינת כי טיפול בלייזר IPL הוא אפשרות טיפול טובה לפיגמנטציה הורמונלית, שכן פילינג כימי מסיר פיגמנטים הנגרמים כתוצאה מנזקי שמש, דלקת או טראומה. בנוסף, טיפולים מסוימים יכולים להחמיר את המצב, לכן עליך להתייעץ עם הרופא אם יש לך טיפול שנועד לשפר את המלאסות שלך.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp