טיפול בפיגמנטציה וטיפול באקנה

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

איזה סוג של טיפול בלייזר הכי מתאים לך תלוי איזה סוג של צלקת אקנה יש לך. כאן ביקשנו ממומחים לחשוף את מיטב טיפולי הלייזר בכדי להיפטר מצלקות אקנה ופיגמנטציה. גלה את כל מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה שוקל לנסות טיפול בלייזר לאקנה וצלקות.

ניתן להשתמש בשיטות שונות בהתאם לסוג צלקת האקנה

אך בסך הכל מצאנו שטיפול בלייזר הוא האפשרות היעילה ביותר עבור רוב צלקות האקנה. אם אתה נאבק באקנה קשה, פיגמנטציה או סוגים אחרים של בעיות עור, לייזר Cutera יכול לעזור. בהתאם לגיל, סוג העור וחומרת האקנה והצלקות, רופא העור ממליץ על טיפול כירורגי או לא ניתוחי.

איורוודה מושלמת כשמדובר בהסרת כתמים כהים מהפנים

אך ישנם מגוון מוצרי טיפוח עור שניתן להשתמש בהם בכדי להקל על כתמים חומים. למרות שכל המוצרים לעיל מבריקים כשלעצמם, איננו יכולים להמליץ על סרום ההבהרה של בי סקינקייר מספיק עבור אלו הסובלים מהיפרפיגמנטציה, כתמים כהים, אקנה או צלקות. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על האופן שבו אנשים יכולים לטפל ו / או למנוע היפרפיגמנטציה ואקנה. נקודת המוצא היא ליידע את הלקוח שלך כיצד לנהל את המחלה בצורה הטובה ביותר עם מומחה מהימן, כגון רופא עור או מומחה לטיפול בעור.

מומחה טיפוח העור ישתמש בתמיסה כימית להסרת עור מת

שיכול לשפר ולמזער קווים דקים. ארוזים בחומצה אזלאית וחומצה סליצילית, טיפולים אלה מגרשים אקנה – הם גורמים לחיידקים בעור ובמקביל מפחיתים את הסיכון לגירוי בעור, אדמומיות וצלקות אקנה וכן לדלקת. לפני שאתה מטפל בחולה שלך בצלקות אקנה, ודא שהוא השקיע בטיפוח עור טוב שמונע אקנה עתידי.

היתרון של שיטת טיפול זו

הוא שהיא יכולה לטפל ברוב צורות הפיגמנטציה, כולל צלקות אקנה, קווים דקים, אדמומיות ואפילו היפרפיגמנטציה. הכתמים הכהים והכתמים שנותרו לאחר שהפצעונים החלימו יכולים להכאיב לפצעון עצמו. אחד הסוגים הנפוצים ביותר של היפרפיגמנטציה הוא היפרפיגמנטציה לאחר דלקת, הנגרמת על ידי נקבוביות סתומות הנגרמות על ידי אקנה. הגורמים לסוג זה של היפרפיגמנטציה כוללים אקנה, לחץ דם גבוה ודלקת, כמו גם חיידקים בנקבוביות.

בעוד שכתמים כהים אלה בדרך כלל נמוגים לאחר טיפול באקנה

זה יכול לקחת שנים מכיוון שהצבע עמוק בעור. החדשות הטובות הן שישנן מספר אפשרויות טיפול בכל הנוגע להיפטר מצלקות אקנה ופיגמנטציה. טיפולים כימיים יכולים לעזור לך להסיר במהירות את הכתמים הכהים יותר על הפנים שלך, אך יכולים להיות להם גם תופעות לוואי.

יש עדיין מספר דרכים להיפטר מצלקות אקנה ולהפחית מאוד את המראה שלהן

אך ששת הטיפולים המתוארים לעיל רק מגרדים את פני השטח (אין משחק מלים המיועד). אמנם ישנם מספר טיפולים יעילים לאקנה, אך יש גם מגוון רחב של דרכים להקל על צלקות אקנה ופיגמנטציה.

אם אתם מחפשים לטפל בצלקות האקנה שלכם

פרמטר דרמטולוגיה פרטנרים עומדים לרשותכם כדי לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת ובטוחה וליצור תוכנית טיפוח שמתאימה לכם. בין אם אתם גאים בעור שאתם נמצאים בו או שוקלים לרפא צלקת באקנה, חשוב שיהיה לכם כמה שיותר מידע כדי לקבל החלטות מושכלות. הנה כל מה שאתה צריך לדעת כדי לקבוע אם טיפול בלייזר מתאים ביותר לטיפול בפצעי אקנה וכיצד ניתן לטפל ביעילות באקנה ובצלקות. אם ברצונך לקבל מידע נוסף על טיפולי הלייזר והטיפולים הטובים ביותר באקנה, פיגמנטציה וטיפול בצלקת אקנה, הנה רשימה מקיפה של טיפולי האקנה הטובים ביותר ואפשרויות הטיפול בעור פיגמנט שיעזרו לך לקבל החלטות מושכלות ובטוחות וליצור מתכננים להיות גאים ומאושרים בעורכם ובמצבו בו הוא נמצא.

פילינג כימי יכול לטפל במגוון בעיות פיגמנטציה, כולל אקנה, היפרפיגמנטציה, צלקות אקנה ואפילו סרטן העור. פילינג כימי משמש בדרך כלל לטיפול באקנה ובעור בהיפרפיגמנט, בדרך כלל כדי למנוע או לטפל בסימני הזדקנות.

השניים למעשה שונים מאוד

ולכן יש צורך בגישה שונה בכל הנוגע לדהייתם. חשוב להבחין בין צלקות אקנה לבין כתמים כהים, מכיוון שהטיפול בשניים שונה מאוד. מאחר שאקנה גורם לכתמים כהים, אנשים צריכים לנהל אקנה כדי למנוע הופעת צלקות אקנה לאחר היעלמות הפצעונים. זה יכול להתרחש לאחר התפרצות, אך מסיבה זו, הטיפולים בשניהם שונים מאוד.

אם ברצונך להיפטר מהיפרפיגמנטציה או מאקנה

ברגע שזה יתחיל, הטיפול יאיץ את תהליך ההדהמה הטבעי וגם תחזיר את ביטחונך עם עור קורן. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד ניתן לטפל בצורה הטובה ביותר בעור שחור עם עור היפרפיגמנטי, כולל מסיר כתמים כהים פופולרי שלנו. אם אתה מטפל כראוי בכתמי העור שלך באמצעות טיפול היפרפיגמנטציה נכון, שינוי הצבע ייעלם תוך זמן קצר. אתה יכול להשתמש בכתמים כהים הנגרמים על ידי פצעונים כדי להבהיר את מראה הנקודה הכהה, כמו גם כתמים שחורים וצלקות אקנה.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp