טיפול בפיגמנטציה בתל אביב

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

הטיפול בתרופות, המכונה טיפול פנים בחמצן, הוא מהפכה בשוק טיפוח העור המקצועי. STOP, מכשיר חדשני לחידוש קליני של העור, הושק על ידי יוצרי טכנולוגיית TriPollar בשמם בשוק היופי המקומי, כדי להציע לצרכנים את הטכנולוגיה האסתטית המקצועית האחרונה ולייצר את התנאים למהפכה בתחום טיפוח העור שמתחילה אֵירוֹפָּה.

הטיפול מתבצע באמצעות טכנולוגיית OGT (איור 1)

המשתמשת בכמוסות Capsugen ™ המוגנות בפטנט בשילוב עם ג'ל הטיפול NR-NB. שנית, חיסונים נגד חלקיקים משמשים לטיפול בגידולי מלנומה ראשוניים באמצעות אימונותרפיה שכבר אושרה לשימוש ונמצאת עדיין בפיתוח.

טיפול נמרץ מספק את התוצאות הראשונות הנראות לעין בטיפול בחולים עם מבנה עור משופר

צבע עור וגוון עור. הטיפול השיג תוצאות טובות, עם הפחתה במספר תאי המלנומה ושיפור באיכות העור. בנוסף, הטיפול בכמוסות NR – NB Treatment Gel ו- Capsugen ™ (איור 2) מספק תוצאה ראשונית משמעותית ונראית לעין לשיפור מבנה העור.

נתונים אלה תורמים להבנה מקיפה של ויסות פיגמנטציה בעור ובתקווה יסייעו בפיתוח טיפולים חדשים לטיפול במלנומה ומחלות עור אחרות. נזק לעור הנגרם על ידי UV וההשפעה של ג'ל וכמוסות טיפול NR – NB.

המחקר נערך במרכז הרפואי האוניברסיטאי בתל אביב (TUMC) בחסות המכון הלאומי לחקר הסרטן (NICR).

המרפאה ממוקמת בלב תל אביב ונגישה בקלות באמצעות אוטובוס. יש לו גישה למגוון שירותים רפואיים כגון טיפול בסרטן, אימונותרפיה ואימונותרפיה.

המרפאה מתמחה בשעווה ברזילאית ונחשבת לאחת הטובות בעולם לשעווה ברזילאית בתל אביב

ישראל והמזרח התיכון. מומחי IES בישראל, ומציעים התייעצויות עם רופאים המתמחים ברפואה אסתטית וכן הוראה בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ישראל. ה- Ies מבטיח שזה יעזור לחולים מישראל או מחו"ל להתמודד עם גידולי עור ממאירים.

המכשיר מעריך את מבנה העור ואת היפרפיגמנטציה באמצעות ניתוח מספרי ומעריך אותו באמצעות קרינת אינפרא אדום החודרת לשכבות עור, ומאפשר למומחים לקבוע את עומק הנגע ואת שלב התפתחות הגידול.

היפרפיגמנטציה לא סדירה הקשורה להזדקנות ולנזק לשמש נצפתה בהשוואה למצב ההתחלתי

אך הייתה טובה משמעותית בהשוואה למוצרים מתחרים. ניתן להסביר את השיפור הקל בציון הפיגמנטציה בכך שחום קל מהווה גירוי ביולוגי יעיל ועל ידי חדירתו השטחית של המכשיר לאפידרמיס, אשר יכול לחמם מלנין וכתמים חומים ולהפוך אותם לרגישים יותר. זה בא לידי ביטוי בקמטים משופרים ובירידה בגוון העור, כמו גם בעלייה במלנינים ובפיגמנטים.

ההסרה קשה יותר לחולים עם גוון עור כהה יותר

המבוסס על פיזיקת לייזר ועל דרך העבודה של הלייזר. הלייזר מכוון לפיגמנטים שהם צבעים, אך יחד עם זאת הוא יכול לכוון גם למלנינים בעור. לכן, אנרגיה גבוהה מאוד מתרכזת בזקיקי השיער ולא בעור שמסביב, וטיפול לייזר מקצועי עובד באופן סלקטיבי יותר.

זה יכול לתרום לאובדן הראייה בסופו של דבר

ולכן חוקרים באוניברסיטאות לינקופינג ותל אביב בוחנים את ההשפעות של דיו קעקוע על הרשתית. במוסדות ידועים אלה רופאי עיניים וחוקרים עובדים יחד לפיתוח רשתית מלאכותית ראשונית שיכולה להחזיר את הראייה לאנשים עיוורים. ראוי לציין שמחקרים על פיגמנטים ברשתית ובקעקוע קיבלו יותר מימון ממה שזה נשמע, וכי הם קיבלו יותר תשומת לב בתחום המחקר ברשתית מאי פעם.

הטיפול המשולב הביא להתבהרות וניקוי של נגעים פיגמנטיים והפחתה במספר נגעי הפיגמנט והסרת נגעים ברשתית

ארבעים נבדקים בגילאים 30 עד 55, עם גיל ממוצע של 30 שנה (בעיקר נשים), קיבלו 8 טיפולים בשבועיים באמצעות מכשיר ה- Silken Reju FaceFX. סה"כ נבחרו 14 משתתפים (גיל ממוצע 41 שנים), שכל אחד מהם קיבל שישה טיפולים שבועיים לאורך תקופה של חודשיים.

לבסוף

חמישה מכל עשרה מטופלים הבחינו בשיפור בפיגמנטציה בעור, שהוכח על ידי ירידה במספר נגעי הפיגמנט והסרת נגעים ברשתית, כפי שמוצג בתמונות 2 ו -3. הפחתה משמעותית במספר נגעי הפיגמנט בעיניים וברשתית והפחתה ברטיניטיס פיגמנטוזה.

במחקר השוואתי שנערך במרכז הרפואי האוניברסיטאי בתל אביב (TUMC)

הוחל קרם המכיל LiP על זרוע אחת (12 מתנדבים) ועל הזרוע השנייה של 10 מתנדבים. המחקר בחן את השפעות הטיפול על פיגמנטציה בעור ורטיניטיס פיגמנטוזה וכן על הפחתת מספר נגעי הפיגמנט.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp