טיפול בפיגמנטציה בראשון לציון

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

בכל הנוגע לטיפול בהיפרפיגמנטציה, רוב החולים רוצים לראות תוצאות תוך שבועות או חודשים. ההתפתחות המהירה של טיפולי אור למחלות עור כגון מלנומה הובילה לביקוש מוגבר לפלטפורמה לטיפול בנגעים פיגמנטיים.

הוא אמר: "כשגילינו את טכנולוגיית ה- DPC לא ניתן היה לחזור ל- IPL. למידע נוסף, אנא צרו איתנו קשר או היכנסו לאתר ראשון לציון לקבלת פרטים נוספים על הטיפול בנגעי פיגמנט. —- – במהלך ההתייעצות שלך, רופא עור קוסמטי יעזור לך לערוך תוכנית מקיפה המתחשבת בבעיות העור שלך.

השיטה המתאימה ביותר לטיפול בלייזר נקבעת על ידי רופא העור בהתבסס על הערכת עור המטופל

כמה מקרים סוררים שאינם מגיבים לטיפול מקומי עשויים להיות מוצעים גם בשילוב של טיפולים מקומיים ולייזר, כגון טיפול בלייזר. ללא קשר לעומק המעורבות של פי, הטיפולים יהיו כרוכים בהפחתת חשיפה לשמש ו / או שימוש ב תרופות נוגדות דלקת. הן יכולות להציע גם מגוון של טיפולים אחרים במצבי עור וכן מגוון מוצרים לטיפוח העור.

עם זאת

על הרופא להחליט איזה טיפול יעיל ביותר ולמה h מסוכן. פילינג כימי יכול להועיל לכל סוגי העור, אך הרכבם מתאים לכל סוגי העור ומצביו. בגווני עור כהים יותר, טיפולים אלה עלולים להיות מסוכנים, במיוחד לאנשים הסובלים ממחלות עור כגון כוויות שמש.

גיל הכתמים אינו סדיר ועליו להיות במעקב על ידי רופא

כדי לקבוע אם עובי או גודל הפיגמנט השתנו. אם קיימת אפשרות שהנגע הפיגמנטי יכול להיות משהו אחר, רופא עור עשוי להזמין ביופסיית עור. ביופסיית עור נדרשת על מנת לשלול מחלות דומות אחרות – דומות – על מנת לאשר אבחנה ולהתחיל בטיפול מתאים.

טיפול זה משולב בציפוי אור לייזר או קילוף לשיפור מרקם השטח ובמקביל לשיפור הפיגמנט. אור פועם עם לייזר בעוצמה גבוהה או לייזרים רגישים לאור אחרים יכול להועיל, אך יכול גם להגביר את הפיגמנטציה.

על ידי בחינה מדוקדקת של העור שלך

אתה יכול לעזור לקבוע את העומק והמעורבות של PIH ולקבוע איזה טיפול יהיה הטוב ביותר. ניתן גם למתוח את העור במקום בו יש היפרפיגמנטציה ולראות אם הצבע מתבהר עם מתיחה. במרכז נאדרי, מומחים לטיפול בעור ורופאים עובדים איתך בצמוד להסרת היפרפיגמנטציה מהעור שלך.

טיפול בהיפרפיגמנטציה במרכז נאדרי נוקט בגישה רב-פקטוריאלית המשלבת טכניקות טיפוח עור מסורתיות עם טכנולוגיות חדשות כמו מערכת הפלטפורמה

בעוד שפרסומים בינלאומיים קודמים תיארו את השימוש באור פועם להסרת נגעים פיגמנטיים בעור האדם, אין שום הוכחה שהתוצאות הקליניות של מערכת הפלטפורמה דומות.

השילוב של מוצרים מקומיים

שמורחים בבית עם פילינג כימי וטיפולי לייזר, יכול להגביר את יעילות הטיפול. הבטיחות והיעילות של טכנולוגיית DPC הודגמו במספר מחקרים קליניים. הוא משמש להסרת שיער לא רצוי, העלמת אקנה פעיל, הצערת עור, הפחתת קווים עדינים וקמטים, שיפור פגמים מבניים והפחתת פיגמנטים ונגעים וסקולריים לא רצויים.

חומצה אזלאית משמשת לטיפול במצבי היפרפיגמנטציה כגון PIH ומלסמה ומשמשת גם לטיפול באקנה

זהו טיפול רפואי ברוזצאה, עם יתרון נוסף של תכונות אנטי דלקתיות והפחתה בדלקת ואדמומיות. ליתר דיוק, שיטות טיפוליות רבות שואפות לחסום אנזים הנקרא טירוזינאז הממריץ מלנוציטים לייצר מלנין ולהפקידו בעור. כמו כן הועלו השערות כי הידרוקינונים מעורבים בהשמדת כמוסות המלנין הקטנות המיוצרות על ידי המלנוציט ומשמידות את תאי המלנין בפועל.

חולים חייבים להיבדק על ידי רופא עור

כדי להעריך עד כמה מלזמה חדרה לעור. ניתן להשתמש באור המיוחד של מנורת העץ כדי לראות אם הפיגמנטציה מתחת לאור כהה יותר, וזה במקרה זה אפידרמיס למדי. אם זה לא משתנה במראהו, ככל הנראה הפיגמנט אינו מעורב בדרמיס ולכן אינו סימן למלנומה.

על מנת לשמור על עור יפה

חשוב להישאר בתחנת טיפול המעכבת כל חזרה עתידית של היפרפיגמנטציה. במרכז נאדרי אנו מציעים באופן בלעדי מוצרי SkINCare רפואיים איכותיים שהוכיחו את עצמם במניעה וטיפול בנזקי שמש. הטיפולים האקטואליים כוללים רטינואידים (המנרמלים יתר על ידי זיהום הזקיקים והיפר-קרטיניזציה) ואנטיביוטיקה המכילה מוצרי חמצן בנזואיל יעילים נגד אקנה P. נגעי פיגמנט צריכים להכהות כמעט מיד ולהעלות אותם, אם כי נגעים בכלי הדם יכולים להיעלם מיד.

חולים עם פרוטוקול הידרוקינון-טרטינואין יכולים לצפות לקבל את התוצאות בתוך 8-12 שבועות מתחילת הטיפול. ללא עזרת רופאי עור, עלולים לחלוף שבועות, חודשים ואפילו שנים עד שה- PIH יורד.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp