טיפול בפיגמנטציה בעיר רחובות

לייעוץ עם המומחים שלנו מלאו את הפרטים:

תוכן עניינים:

ברחובות מתגוררות כמה חברות ביוטכנולוגיה בהיי-טק המגדירות את אופייה של העיר המודרנית הממוקדת במדע.

המרכז הרפואי קפלן

הוא בית חולים משלים להוראה לבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים. בעיר מתגוררים מספר פקולטות לרפואה ומכוני מחקר רפואי, כמו גם מגוון תפקידים מדעיים בתחום הבריאות. רחובות אימצה אווירה עירונית צעירה ואופנתית עם שילוב של חברות ביוטכנולוגיה היי-טק, אוניברסיטאות, בתי חולים ואוניברסיטאות.

יש בו פארק תעשייה בחלק המערבי של העיר והוא כולל מתקני תעשייה רבים כמו גם מכוני מחקר רפואיים רבים, בתי חולים, אוניברסיטאות ואוניברסיטאות.

בתי מושבה נבנו בתחילת המאה ה -20

מאוחר יותר נשתלו בכרמים, מטעי שקדים ומטעי הדרים. פרץ סכסוך בין שבטי סוטריה לבדואים, שטיפלו באדמה. התושבים נאבקו באובדן זכויות המרעה שלהם ובחוסר גישה למים וחשמל. סכסוך על זכויות מרעה פרץ בסוף שנות התשעים, שנדרשו לפתור שנתיים, אך הבדואים סירבו לפנות את האדמה ולא קיבלו שום פיצוי.

מכון איילון עצמו

הוא מפעל תחמושת תת קרקעי המחופש לקיבוץ, המפעיל שירות כביסה בגבעת קיב בוץ ברחובות. מכון איילון הוא מפעל תחמושת תת קרקעי שמסתיר מכבסה, מכולת ומכונת כביסה, כמו גם את הכביסה בגבעת קיב בוץ ברחובות, שם היא פועלת כמפעל תעשייתי.

בית ויצמן, הגובל בגבעת קיב בוץ ברחובות, במכון איילון ובהוויה הישראלית בתל אביב.

שאריות ASP483 ו- CP47, כחול כהה, צהוב ומגנטה. Ser264 ממוקם בגבול הממברנה-ציטוזול ומסומן על ידי ריבוע לבן ומסומן בעיגול אדום (קווים אדומים) בקצה קרום התא.

המראה של המשטח התת-עורי אינו הומוגני ומשתנה בין פרטים ונקבע ישירות על ידי התפלגות ריכוז המלנין [8, 10].

זה יכול לקחת בחשבון גם תכונות קומבינטוריות של מתחם הרגולציה בתעתיק

זה אמור לספק מידע על תפקיד המלנין בוויסות ביטוי הגנים והתפתחות הפיגמנטציה האנושית [10]. הבחירה בערך H העובד השפיעה על ההומוגניות של הסרטים שהושגו, לפיה אלקליין הביא למסיסות גבוהה יותר של קרטין ומלנין ול- pH ניטראלי לתמיסת קראטין אטומה ללא צבירת מלנין. יחסי קרין-מלנין שונים הביאו לשיפועי צבע מתכווננים התואמים לערכי ITAdeg, שהם טבעיים לגוון העור האנושי ומספקים ייצוג מדויק יותר של פיגמנטציה אנושית וצבע עור. מחקר זה אושר על ידי הנציבות האירופית והסוכנות הבינלאומית לחקר הסרטן (IARC) בווינה, אוסטריה. הפקנו והערכנו סרט בעובי כולל של 1.5 מ"מ ושיפוע של 0.1 מ"מ.

למרות שאיננו יכולים לשלול ש- ATPases אחרים

המתבטאים בשלבים מתקדמים של התפתחות פרחים, עשויים להשפיע על פליטת הריח, אנו מסיקים כי PH4 מתפקד באופן דומה ל- ATPase phytoplankton (PH5) בבריכה הפנימית של הפרח. שתיקת ה- pH 5, המובילה לשינוי בערך ה- pH הוואקו, אינה משנה את פליטת הריח או הצטברות של טנקים פנימיים.

מכיוון שתפקידו של PH4 בפיגמנטציה של פרחים כרוך בהפעלה ישירה של שלב זה

ניתן להניח כי הניחוח מושפע גם משינויים בציפורן הריקנית של Dianthus caryophyllus וכי ניתן להגדיל את ייצור ניחוח הפרחים על ידי חסימת מסלול האנתוציאנין הייעודי. שטח Lys264 הוא חלבון מוטציה חסר קופקטור קינון ודיכוי של פלבונון -3 הידרוקסילאז (F3H) מוביל לעלייה בפליטת מתיל בנזואט.

PH4 מעורב בפיגמנטציה של פרחים, ותפקידו של אטזה זה בצביעת פרחים ב Dianthus caryophyllus ובייצור ניחוח מפורט גם הוא.

מחקר זה

בשילוב עם התוצאות המוצגות כאן, מדגישים את הקשר הביוכימי בין ניחוח לצבע ומגדילים את האפשרות לתקן את שני המאפיינים הללו באמצעות מתג המפעיל או מבטל את ההחלפה המובילה לייצור ניחוח או צבע. היכולת להדפיס על מצעים שונים עשויה להוביל לפיתוח עורות ניידים המשמשים תבניות. מחקר נוסף ללא הגבלה הוא עור שני המבוסס על חומרי עור טבעיים ומתמקד בפיגמנטציה – תכונות עור ספציפיות.

להתייעצות עם מומחה

מכון קוסמטיקה מקצועי

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email
Share on whatsapp
WhatsApp